Lyrics.com »

Search results for 'cased'

Yee yee! We've found 224 lyrics, 0 artists, and 0 albums matching cased.

Year:


Filter by gender:

Lyrics:

featuring Ghetto Commission 
{Chorus} 
I told you that TSO was cased in cement 
You don't won't to fuck around nigga wit my regiment 
I told you
hold it down, fo'sho

They got me down but it ain't no thang
When I hit the streets gotta let my nuts hang
Got a nigga cased over so much game
with professionals, we clear the place out
In a place, leave a nigga face down (Trip her out)
We got the spot cased out
You motherfuckers face down
don't need make up
I been thinkin 'bout the money every time I wake up 
Rolled a fat one got my bake up 
I been focused on my riches can't get cased up
We
trompe-l'oeil.

Miss Modular

On the cased box a trompe l'oeil
Confesses willingly that it is trompe l'oeil.
On the cased box a trompe l'oeil
Confesses
trompe-l'oeil.

Miss Modular

On the cased box a trompe l'oeil
Confesses willingly that it is trompe l'oeil.
On the cased box a trompe l'oeil
Confesses
Where i come from its big draco
Pull up then its cased closed
Nigga then its game over
I was only tryna get a bankroll
Get a lil pesos get a lil Range
Blue crystals are falling
Pine needles are calling (Your name)
Twilight is seeping
From evening to dusk

Sunlight engulfs me
Amber cased holding
Cop a whole pie and you working wit a quarter 
Stay cased up like my man Rhyme Slaughter 
Sleep in crack spots on off that water 
Y'all scrape up for
Concrete cold face
Cased in steel
Blind sign stick race
Taste and peel
Dream slot time past
Pasteboard smile
Lost soul, lost trace
Waste your
you do what ya told no
Before it get heated and fuego
Cased closed no label, dropshot so stable 
Race blown toretto Im high with my eyes closed

Wrist
Fuck a Pandemic I hop out wit no Mask
Closed Cased Shoot thru his face John Doe his toe tag
Paranoid Paranoid
Paranoid Paranoid
Paranoid Paranoid
of the roses
Cased in a glass labeled 
"For your loved ones"
Torch up the hate for this world
In the middle of a spiral of your flesh and your bones
Rotting
Isn't summer special easy hair 
Relax it wasn't locked right 
When you cased out the avenue 
Always look for it easy

Look at those girls
So
matchstick man so proud
Yet all I felt was less
You overcompensate
You always hesitate

You open up, you're cased in silence
You open up, you're cased in
from blue to red
You'll be gone like i said
Same day, new me
Wouldn't feel shit, just a quick repaint
Double cased
Take a step back, cause i can't relate
faces 
These niggas testin my patience 
I was pushing the weight like 
I press in the gym
But I don't even wait lift
I did a crime 
They cased it
I beat
a Bounty hunter for a bag of money
I don't chase hoes I erase hoes
Funny how when they Judge me now, it's just cased closed
Cause they know
Im in the same
cased 
Real street n*ggas 
We be racing to the cake 
But a bunch of niggas out here 
Trynna dirty my face 
Why they hating on me 
I'm just trynna serve
to do more than listen
I'm stuck in my ways
Ignoring the help
Introverted
Yeah I stay to myself
I lost all my feelings
They cased on the shelf
Come free
Tiene completa la combi
Unas caguas para quedar bien zombi

Dice que tiene sed
Me enseño el bufed
Dice esta ami merced
Sin problema borramos el cased
put me on the playback
Ripped, lil lady done did that
Nah nan nigga gonna say that
Drive til they brake, when they brake
When they ride, when they cased
fight
We're damn sure gonna win it
We're gonna stain this white
We'll make this right a wrong

Chris and I cased the neighborhood
We found out that
cased, y'all niggas whole face 
On Facebook on live get hit with this 45, I'm Jordan in his prime, see green yea I'm slime
No pennies or dimes, don't miss

Discuss these cased Lyrics with the community:

0 Comments

    We need you!

    Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!

    Search for song lyrics by

    Genres

    Styles

    Browse Lyrics.com

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    What is the name of Sia's first album?
    • A. Healing is Difficult
    • B. Some People Have Real Problems
    • C. OnlySee
    • D. Colour the Small One

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!