Lyrics.com »

Search results for 'bust'

Yee yee! We've found 10,444 lyrics, 2 artists, and 36 albums matching bust.

Year:

Artists:

Bust DownBust 

Lyrics:

ya head now hey

Bust another shot
Bus-a bust another shot
(Lazer) Bust another shot
Bus-a bust another shot
(Lazer) Bust another shot
Bus-a bust
yeah, yeah

Shoot it, shoot it, lock it down, fade away
Shoot it, shoot it, lock it down, fade away
Told her bust it, bust it, bust it, bust it
Bust
Get it, get it!
Get it, get it!
Get it, get it!
Get it, get it!

Get it, get it! Bust it open!
Get it, get it! Bust it open!
Get it, get it! Bust it
Run that shit from the top
Hmm
What? What?
What? What? Huh?
What? What? What? Huh? (Lil' bitch)
What? What? What? (Ah, shit)

Bust down (Lil'
the man

So bust it open, bust it open
Bust it open, bust it open
Bust it open, bust it open
Bust it open, bust it open

Bust it open, bust it open
Bust it
Blueface, baby
Yeah, aight, bust down, Thotiana
Yeah, aight, I wanna see you bust down

Bust down, Thotiana (bust down, Thotiana)
I wanna see
door je knieën tot je enkel bust

Heb die bitches op m'n hielen net een enkelsok
Ik hoef niet te wiepen, ik wil enkel top
Zet je aan het werk alsof
Bust him open spin open the duct tape and the foil
Eat the rest and get a pot and let 'em boil
Bullet proof vest never confess keep a bucket full
Playin' nice and loud
Rock you to your knees
Gonna make your destiny

In rock we trust, it's rock or bust
In rock we trust, it's rock or bust
In rock
(Earl The Pearl!)
Hey

I'm flooded, flooded, flooded, flooded, flooded, flooded, flooded (flood)
Bust down my neck, this shit custom (bust down)
I am forever is what he said
Lost in a dream he never had
Doors bust open doors slam shut
The key to change is time
He said, my dear mother I let
When the lights go down
That's when we bust just a little
Bust just a little more
When the lights go down, down
That's when I die just a little
make that ass clap
Let me see you, bust it, bust it
Bust it, bust it, bust it, bust it baby drop it to the floor and
Bust it, bust it, bust it, bust it,
original (Bombaclat)

Pon ya head now hey
Pon ya head now hey

Bust another shot
Bus-a bust another shot
(Lazer) Bust another shot
Bus-a bust another
We The Best Music!
How many times the merry-go-round goes around
You come around a whole lot of times
DJ Khaled!

Bust a trip, come and be my
Me bust a shot for my lover
Me bust a shot for my lover
Me bust a shot for my lover
Me bust a shot for my lover

Me bust a shot for my lover
Me
Bust a dance move
Pop a bottle, pop a tag and bust a dance move
Bust a dance move, like a damn fool

Do the money dance, hundred racks a watch
real, I ain't tryna brag
I just wanna take you to the back while you let a nigga

Bust it, down, bust it, down
Bust it, down, oh yeah
Bust it, down,
Bust that pussy open, then I tell her bring it back
Bust that, bust that pussy open, then I tell her bring it back
Bust that, bust that pussy open,
your mothafuckin' net worth?)
Diamonds 'round my neck like what my neck worth (what's your mothafuckin' net worth?)
Yeah, bitch it's bust down (bust
Do that dance

I must, I must, I must increase my bust
I must, I must, I must increase my bust
I must, I must, I must increase my bust
I must, I
Yeah, yeah
Oh yeah

Ayy, ayy, ayy, ayy
Go and bust it open for the baby
Go and bust it open for the baby (go and, go and, go and)
Go and bust
Land of stardust and land of glamour
Vistavision and cinerama
Everyone considers it a must
To get to Hollywood or bust
Kids from Kansas
I get gully, I-I get gully, I -I -I get, I get , iget
Pap poose papoose remix

I get gully bust a shot...I - I grip it
I get gully bust a shot...I -

Discuss these bust Lyrics with the community:


We need you!

Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!

Search for song lyrics by

Genres

Styles

Our awesome collection of

Promoted Songs

»