Lyrics.com »

Search results for 'bitching'

Yee yee! We've found 428 lyrics, 0 artists, and 0 albums matching bitching..

Year:


Filter by gender:

Lyrics:

Bitching 'bout the things we've seen 
Bitching 'bout the things we've seen 
Bitching 'bout the loves we've had 
My oh my! It wasn't so bad 
When
Then you criticize me
What's going on?

Stop your bitching
'Cause you're so sad
Bitching behind my back
Honey, I don't need that
So kick it
And the definition of my position
It's bitching, it's bitching, it's bitching, it's bitching

Consider my suspicion
Let's see if my intuition
Has any volition
decent
But last week you keep my Benz and that's recent

She's bitching, I'm bitching
She's switching, I'm switching
She's talking, I'm not listening
Bitching, complaining, yet some people who ain't got shit to eat
Bitching, moaning, so many people you know what they got

What are we doing?
We're
of them cages, hey

If I ever told you fuck you, it's fuck you for life (fuck you)
She been bitching all day, she just want some pipe (damn)
If I ever
of the spliff in your eyes
You ain't gon' live 'til you die
Intelligent bitch on my side
She bitching I'm spitting habitual lies
I hit her up when my jet land
were ten and I was two

There were two monkeys talking sounding like little dogs
They were barking and bitching about what was wrong
In the world we
Shut up (shut up) about politics
Ain't nothing but a big pile of dirty tricks
I'm tired of all the fighting and the bitching fits
So shut up (shut
shawty get my money on the road
Niggas out here bitching and they scheming like these hoes
Use my intuition for my vision and my goals
Northside shawty got
the fuck off know what I'm saying
DC MD PG come on

No fakin no hating no snitching no bitching no lifetime commitment 
To these bitches cuz it's no no
don't bite me now

We made love tonight as a result of a fight
When you put your arms around me, the whole world's alright
And a day worth bitching
anytime at all
But the bitch keeps bitching, snitcher keeps snitching
Dropping names and telephone numbers and all

She's my little rock 'n' roll, oh
anytime at all
But the bitch keeps bitching, snitcher keeps snitching
Dropping names and telephone numbers and all

She's my little rock 'n' roll, oh
you want from me, oh
And I ain't got time, if you really wanna fuck.
You're bitching all the time, that you never get enough from me.
So tell me what
that pretty mothafucka, Harlem's what I'm repping
Tell 'em quit the bitching, we gon' make it in a second
Pretty motherfucker, Harlem's what I'm
bitching with your bitch ass

I said it must be 'cause a nigga got dough
Extraordinary swag and a mouth full of gold
Hoes at my shows they be stripping
bitching with your bitch ass

I said it must be 'cause a nigga got dough
Extraordinary swag and a mouth full of gold
Hoes at my shows they be stripping
got time, if you really wanna fuck.
You're bitching all the time, that you never get enough from me.
So tell me what you want from me, ohh

Sitting in
Beware, it ain't safe

Fuck the other side they jealous, or jelled
'Cause my black beauty is gellin', my jewels is bitching
My bitches is bitching
Since I was a little boy
I couldn't hold my liquor
No I couldn't, ho
I kept on drinking
And I vomit it all
I keep bitching about it but I'm coming
is you bitching?
Why is you bitching?
Like God damn I'm like (Oh God)
Hold up wait a minute they ain't ready for the hook
It's another day, another
Didn't think you'd actually go
Stupid, hey, me and all my bitching
(Hey) (me and all my bitching)
Second thoughts and regrets
Gonna alt, delete
got niggas locked up in jail
The judges minimum sixed 'em
You get silly with sticks
I get [?] and fix 'em
These niggas bitching, and bitching

Discuss these bitching Lyrics with the community:

0 Comments

    We need you!

    Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!

    Search for song lyrics by

    Genres

    Styles