Lyrics.com »

Search results for 'beefing'

Yee yee! We've found 4,204 lyrics, 0 artists, and 0 albums matching beefing.

Year:


Filter by gender:

Lyrics:

Who you beefing with lil nigga?
Uh, It ain't me
Know a couple killas that a leave you in the street
You said you cold all my nigga keep that heat
Man
landlord for petesi ehn
So remember lojosi
We no get money for pocket
Now we get money like Dokpesi
We be landlord for petesi

Said am loving the beefing
Am
fill you up with lead
We ain't talking, we ain't beefing, we just bout our bread
We ain't talking, we ain't beefing, we just bout our bread
I'ma ball
pipes)
I ain't beefing bout no bitch (Oh No)
I ain't beefing bout no mutt (Oh No)
Why you all in yo feelings (Ion No)
Bitch I'm all in her guts (My Hoe)

I
Tony
Way Millerz 
Huhh
Yup
What?

Hell yeah
Nigga hell yeah
Young niggas killing 
Just to get paid
Yeah nigga we riding
When we beefing 
But it gotta
Bitch ass nigga
Bad
Said I ain't with that beefing shit come at me when you active
I ain't with that beefing shit you pussy won't send your Addy
I ain't
They don't wanna let me shine
They don't wanna see me glow
Everyday hating me
Got their eyes on me
I've been feeling like 2pac
Yeah
Why you beefing
Holy
Clean like holy holy
Holy

Fendi fendi Gucci
Me I gat no time for bullshit
Haters steadily beefing
Talking about me
Cause they know that am
big batty goal on her knees

Fuck u like cee low green 
Stay equipped if ur beefing me 
Browning digging me and d
She, Likes when I call her sweet 
Peng
Ay
Ay
They be beefing bout bitches
They be beefing bout
I don't beef with nigga's they be beefing bout bitches
Yeah
I don't beef with nigga's they be
I got the magic stick
I got the magic touch
Girl this ain’t love it’s lust
Soon as I bust kick dust
Beefing a broke nigga sport
Pay me in full don’t
not gone see
Bend blocks boy you like me
If you beefing with him beefing With him beefing with him than You beefing with me
Hop out the car like glt bow
better 
Your mom stole your money stop talking bout cheddar 
Said if we beefing we beefing forever 
But it ain't no beef you the bitch with the pressure
I'm anemic
I just took a buss down out the freezer
Your bitch let me bust down she a eater
Stop beefing bout bitches you need to relax
Feeling like Nip
Niggas don't beef with me they be beefing with they self
Niggas don't beef with me they be beefing with they self
You not with the team if you ain't
All you niggas fucking
With the same hoes
Beefing over pussy
Man that's lame bro
Won't respect it
Til I pull up in a Range Rove
Still the same though
song 
Break a face beefing
Break the blunt down 
And get lit  
Break a record 
Making masterpieces
We in this bitch 

Break the law hustling 
Break
Maybe I should iron out my flag
Maybe I should put another crease in it
Maybe I should iron out my flag
If you gang banging who you beefing with?
back
Keep space
Cause I been stressing about you all damn day
Chill out
What’s this beefing about?
All you wanna do is keep my name in your mouth
So fall
no hoe
These niggas be beefing and broke
I swear that they don't won't no smoke
I swear that they don't won't now smoke (nawl)
I swear that they don't
switching out
We ain't beefing bout no hoes 
We'll switch em out 
Speak in code on the phone 
When we speaking now 
Try to put my niggas on 
Ion want no
pull this
Youz a fuck boy yeah I'm getting even
And it's stuck boy we forever beefing
You a slut boy gave me every reason
So it's up boy it's stuck boy
tell me nothing in defense
Used to be friends now we beefing
Done asking how you are feeling
How you gonna see me and pretend
Can't tell me nothing in
Pop out
You beefing with me better drop out
I'm still in the crib and I'm wildin' out
Shoot my shot if I miss get the rebound
Flick of the wrist

Discuss these beefing Lyrics with the community:

0 Comments

    We need you!

    Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!

    Search for song lyrics by

    Genres »

    Styles »

    Browse Lyrics.com

    Our awesome collection of

    Promoted Songs

    »

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    What's Elvis Presley middle name?
    • A. William
    • B. Michael
    • C. Aaron
    • D. Alan

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!