Lyrics.com »

Search results for 'Toast'

Yee yee! We've found 4,144 lyrics, 1 artist, and 32 albums matching Toast.

Year:

Artists:

Beans on Toast  

Lyrics:

So let's toast to that
Gansta Celebration
So let's toast to that
Gansta Celebration
Let's toast to that

Toast to the street life, this is how
to have another girl
Right there by his side

Oh, let's give a toast (give a toast)
(Give a toast) (give a toast, yeah)
To the fool (to the fool)
Who
I was hungry as hell writing this shit
I don't even give no fuck
Let's go

Cinnamon toast crunch, cinna cinnamon toast crunch
Cinnamon toast
in the air' 

Let's make a toast. 
We ain't never going back to being broke 
Every day stay stacking up the dough 
Let's make a toast (woaaah oh)
the most
So I think it's time for us to have a toast

Let's have a toast for the douche bags
Let's have a toast for the assholes
Let's have a toast for
the most
So I think it's time for us to have a toast

Let's have a toast for the douche bags
Let's have a toast for the assholes
Let's have a toast for
A toast to the booty
Feel that, do that
For how else can you capture a boogie
If you don't attack from the back
To the rear, march

My name is
Yeah, Yves Saint Laurent
Yeah, Comme des Garçons, jaja
Ich hab' nie was gehabt, ja
Und dann alles bekommen, ja

Toast auf mich (ey)
Toast auf
the champagne life, everything's okay 
Let's toast it up (Oh) 
Let's toast it up (Oh) 

Said we play all night and we play all day 
Living the champagne
Livin' this champagne life, everything's okay. 
Let's toast it up. 
Oh, let's toast it up, oh.

Said we play all night, and we play all day. 
Livin'
Livin' this champagne life, everything's okay. 
Let's toast it up. 
Oh, let's toast it up, oh.

Said we play all night, and we play all day. 
Livin'
Let's toast it up.
Oh, let's toast it up, oh.

Said we play all night, and we play all day.
Livin' this champagne life, everything's okay.
Let's toast it
Hats up in the air, it's time for graduation
Diplomas and you planned, long summer vacation
Let's toast to graduating, let's toast to graduating
It's
Burnt toast, burnt toast
Burnt toast, burnt toast
Burnt toast

Live alone, I die alone
Almost lost my soul tryna find a home
Burnt toast, no
what I'm talkin' bout!)
One-two, one-two
(Ahh, ahh)

Dilated y'all
(Toast to this)
It's Tha Liks baby
(Toast to this)

And y'all can't come
(Close
shit just way too long
I'm so gifted at findin' what I don't like the most
So I think it's time for us to have a toast

Let's have a toast for
Let's toast to that, yeah
I gotta' make a toast for all my real niggas out there, man
All my niggas in the jail, man, we always think about you,
I wanna toast, on behalf of y'all
'Cause the more we get, the more we takin'
From other people, baby
Brooklyn

Here's a toast to all the dons, dope
I, all I really need
All I, all I really need is
One good thang I could toast champagne with

All I, all I really need (One good thang I could toast
My brother, my brother, this ting can't die
Let's have a toast to grime, raise your glasses high
My brother, my brother, this ting can't die
Let's
and why to Miami?
'Cause

We make the world go ?round
Now let's toast to the hustlers
We make the world go ?round
Tell the hustlers, toast to the gangstas
& Cool, we riding heavy, NY to Miami 'cause

We make the world go round
Now let's toast to the hustlers
We make the world go round
Tell the hustlers,
Here's a little toast to you leaving me all alone, bleeding.
And here's another toast to you giving up all you own, dreaming.

Here's a little
spectacular? (Oh that’s better)
So I want everybody to put your glasses up (Put em up in the air)
And we about to make a toast to love yeah

Never thought I

Discuss these Toast Lyrics with the community:


We need you!

Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!

Search for song lyrics by

Genres

Styles

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!