Lyrics.com »

Search results for 'Shadys'

Yee yee! We've found 2,799 lyrics, 0 artists, and 0 albums matching Shadys..

Year:


Filter by gender:

Lyrics:

May I have your attention, please?
May I have your attention, please?
Will the real Slim Shady please stand up?
I repeat, will the real Slim Shady
May I have your attention, please?
May I have your attention, please?
Will the real Slim Shady please stand up?
I repeat, will the real Slim Shady
That's why they call me Slim Shady (I'm back)
I'm back (I'm back) (Slim Shady!) I'm back

That's why they call me Slim Shady (I'm back)
I'm back
is
That moist so you don't get no weeds on your lip

I'm gonna get my shady love
I'm gonna get my shady love
Shady love, shady love
I'm gonna get
[Missy]
Slim Shady
Slim Shady
Slim Shady
Slim Shady

[Eminem]
Well I do pop pills, I keep my tube socks filled
Pop the same shit that got
(Shady life) Crazy
Way these niggas switchin' up, I swear the shit crazy
Tell 'em get they own but these niggas too lazy
Somebody please tell me
Hi! My name is (what?)
My name is (who?)
My name is
Slim Shady
Hi! My name is (huh?)
My name is (what?)
My name is
Slim Shady

Hi! My name
Shady Grove, my little love, Shady Grove, I know
Shady Grove, my little love, bound for Shady Grove

Lips as red as the bloomin' rose,
Eyes
Hi! My name is (what?)
My name is (who?)
My name is
Slim Shady
Hi! My name is (huh?)
My name is (what?)
My name is
Slim Shady

Hi! My name
Pussies
Fall in and get quoted y'all
Yeah
It's Cashis
Welcome to the Shady game
G's up

Obie went plat
An' he back with another classic
50
off the face of the planet and come back
speakin so much Spanish, Pun can't even understand it

[Missy] Won't you busa rhyme for me boy .. Slim Shady
Slim Shady 
Slim Shady 
Slim Shady 
Slim Shady 

Well I do pop pills, I keep my tube socks filled
And pop the same shit that got Tupac killed
the world with me
Bitches too, you ain't nothin' but a girl to me

I said you don't wanna fuck with Shady ('Cause why?)
'Cause Shady will fucking kill you
the world with me
Bitches too, you ain't nothin' but a girl to me

I said you don't wanna fuck with Shady ('Cause why?)
'Cause Shady will fucking kill you
thinking that I
Would get with you
Baby having you all to myself
Just wasn't like no one else
You tried to play me
But now I see you shady and I
want me baby
I think I want you too
I think I love you baby
I think I love you too
I'm here to save you girl
Come be in Shady's world
I wanna grow
Everyone has a front porch swing
Every house a parlor
When the float is dry, watch me thirst
There's more than just spring water

Shady grove, my little
want me baby
I think I want you too
I think I love you baby
I think I love you too
I'm here to save you girl
Come be in Shady's world
I wanna grow
(Emory Gordy, Jr./Patty Loveless) 

Shady Grove, pretty little miss
Shady Grove, my darlin'
Shady Grove, pretty little miss
Goin' back to Harlan
of the nation

We are, we are
The youth of the nation
We are the youth of the nation hey

I'm slim shady, yes I'm the real shady
All you other slim shadys are
Shady, we're back!

Nothing can stop and nothing can change it
You better just make new livin' arrangements
If you think you the top and king
Under a shady tree you and me
Under a shady tree you and me
Under a shady tree you and me
Lying under a shady tree you and me

Can you feel
Under a shady tree you and me
Under a shady tree you and me
Under a shady tree you and me
Lying under a shady tree you and me

Can you feel
My best friend be my lady
You my only homie, cause niggas gettin shady
My best friend be my lady
You my only homie, cause niggas gettin shady
My

Discuss these Shadys Lyrics with the community:

0 Comments

    We need you!

    Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!

    Search for song lyrics by

    Genres

    Styles