Lyrics.com »

Search results for 'Closed'

Yee yee! We've found 9,103 lyrics, 1 artist, and 44 albums matching Closed.

Year:

Artists:

Every Eye Closed  

Lyrics:

Yeah

Did this shit with my eyes closed
Made it here with my eyes closed
Spent a mil with my eyes closed
And I made it back with my eyes closed
don't have no sense of time, ooh yeah
So we can roll around and waste the day
Behind closed doors

When we get together I'm about what ever girl
All these pussy niggas taking shots. Must be shootin with they eyes closed. I'ma be thuggin til my eyes closed. I'ma be smoking till my eyes closed
Yeah, I know how to count it
I can count with my eyes closed
Yeah, I know how to count it
I can count with my eyes closed
Gotta see you bounce
outta amarillo 
That be hittin beats goin as hard as me

Bitch why you killin my vibe?
I need you to keep ya mouth closed
I need you to keep ya mouth
(Ha, hahaha) Hehe, word
It's like all we got left - teardrops and closed caskets
(Throw it up fool, hey nigga, haha)
Tell me how you feel homey
Word it's like all we got left
Teardrops and closed caskets
Throw it up fool, hey n****
Tell me how you feel homie
Yeah

It took a week to go
last time
So say what you want, don't be scared (don't be scared)
Closed mouths don't get fed (yeah)
Closed mouths don't get fed (yeah)
Closed mouths
a deuce up with both eyes closed
A lot of people still got a lot of shit to say about the clothes and the pics I post
But it's a beautiful day outside
wait forever but that's how it's gonna be
For me they'll never be

Case closed
No matter what the verdict say
Case closed
Too many questions in my head
destined to toss some turns

I see you even with my eyes closed, blindfolded
In a rain the world ain't seen since Noah
Heavy breath, heavy dream
You're
eyes closed, your eyes closed)
And I'll take my chances now
(your eyes closed, your eyes closed)
And I'll take my chances now
(your eyes closed, your
what we've got
Who's behind closed doors?
A mini-flower child
Who's behind closed doors?
Playboys and playgirls
Who's behind closed doors?

Blue
eyes closed, your eyes closed)
And I'll take my chances now
(your eyes closed, your eyes closed)
And I'll take my chances now
(your eyes closed, your
don't they like to talk
But when they turn out the lights
I know he'll be leavin' with me

And when we get behind closed doors
Then I let my hair
don't they like to talk
But when they turn out the lights
I know he'll be leavin' with me
And when we get behind closed doors
Then I let my hair hang
eyes closed
One shot, two shots,
I'm gone
Take it to the head
I'm in my zone
Damn near got my eyes closed
One shot, two shots
I'm gone
Now we
Don't be scared to take it to the head
Girl, you fly but if I tell you then you might to take it to the head
I'm in my zone, damn near got my eyes closed
riding in this)
After the ride
Are you leaving? (Riding this, riding in this)

Eyes closed, eyes closed
I've been falling with my
Eyes low, eyes low
Don't be scared to take it to the head
Girl, you fly but if I tell you then you might to take it to the head
I'm in my zone, damn near got my eyes closed
Don't be scared to take it to the head
Girl, you fly but if I tell you then you might to take it to the head
I'm in my zone, damn near got my eyes closed
turn to rich men
Seen the birth of my own child

I don't wanna find this feeling
Just to let it go

Wanna love with my eyes closed
Wanna feel you
Don't be scared to take it to the head
Girl, you fly but if I tell you then you might to take it to the head
I'm in my zone, damn near got my eyes closed
Don't be scared to take it to the head
Girl, you fly but if I tell you then you might to take it to the head
I'm in my zone, damn near got my eyes closed

Discuss these Closed Lyrics with the community:


We need you!

Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!

Search for song lyrics by

Genres

Styles

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!