Lyrics.com »

Search results for '8th period its ok but just this once by gym class heroes'

Yee yee! We've found 23 lyrics, 94 artists, and 100 albums matching 8th period its ok but just this once by gym class heroes.



tightly
And I write nightly like Spike Lee
Let me break it down

I been having a maid since the 8th grade with a fade
Rapping by the swings
Show out for the girls and get your ass whipped
On some 8th grade, right front of the class shit
You gon' try to test me but I'mma pass it
I'm
stacked miles high
They say money changed me, that's a no no
I just don't roll with bums, no hobo

[Chorus:]

(Man gym class heroes is a real problem,
me, don't even play ha ha ha, I'm home now though

(And there you have it, Gym Class Heroes baby, 
Decaydence, Cool and Dre, Back Squad 08, ah fuck
(Ding dong)
It's about two in the morning
(Hey yo g, what the hell's going?)

(it's just another case of that old pta)

But never the less here goes
?

Got a joint filled with quality shit
My bottom bitch smokin' with me niggas talk shit, all of 'em shrimp
I'm a big fish, roll a joint lick it once
I knew this kid named Alberto
Funny style cat
And his girl looked like a turtle
Not Lisa Turtle, just a turtle
High school track
He ran
(Ding dong)
It's about two in the morning
(Hey yo g, what the hell's going?)

(it's just another case of that old pta)

But never the less here goes
this song, yo

Yo, I'm quite single, and occasionally I mingle
But aside from all the rest, she sparks my interest
No, ma'am, I don't know you
Just
a fire gets wired from barbs that 
Cut like a jalapeno popper fart 
Burnin' up an asshole that once ripped apart 
Punched hard but it ain't like I ever
Blood sensor tests, I just don't deserve this
I want to tell mom, but would she listen
She's bound to be bitching if she hasn't got a fix in
So, now I
special purpose. It must seem that I
have failed you and condemned us all to oblivion, but
fear not! This hell is only a test of your faith and
resolve.
it up a little bit)
This melody was meant for you (Right there)
Just sing along to my stereo

Gym Class Heroes baby!

If I was just another dusty
that tool-io

I say, step up in this bitch (bitch), you know I got my weapon (Young!)
This ain't a gym class, why is everybody sweatin' (Haha)
Yeah I
came home with a busted lip
She insisted it was nothing but both her parents flipped
She said she got hit by a basketball in gym class
But the truth was
on me quite a bit
Except for the ones who preferred to hit
Always hated gym class cause I wasn't athletic
I was bad at everything, I was really pathetic
It may not mean nothing to y'all,
But understand nothing was done for me,
So I don't plan on stopping at all,
I want this shit forever mayne, ever
It may not mean nothing to y'all,
But understand nothing was done for me,
So I don't plan on stopping at all,
I want this shit forever mayne, ever
the black steel 
And my friends make suggestions... 
That I should squeal to the cops but that's out of the question 
If I die by the trigger of a misled
It may not mean nothing to y'all,
But understand nothing was done for me,
So I don't plan on stopping at all,
I want this s*** forever mayne, ever
incarcerated by the limits
Stuck they can't function caught up in the scrimage
This game called life only lasts minutes
Once you in it, be in it to win it ?till
to let you know that it's OK to show when you're under pressure.
Though I never really needed to explain this is true,
I see a lot of your dear father
you know? What did you care?
Turning a blind eye to the lies just to keep it all together,
But sometimes when I'm alone like this I wonder whether