Lyrics.com »

Search results for 'by o chicago album dave hole'

Yee yee! We've found 62 lyrics, 106 artists, and 100 albums matching by o chicago album dave hole.


Albums:

Four Classic Albums: The Dave Pell Octet Plays Rodgers & Hart/The Dave Pell Octet Plays (Dave Pell) · Dave's Picks, Vol. 3: Auditorium Theatre, Chicago, IL 10/22/71 (Earlimart) · Chicago IX: Chicago's Greatest Hits (Chicago) · Chicago IX: Chicago's Greatest Hits (Chicago) · 'This Is Chicago! (Toasting Chicago with New Music) (Howard Ferguson) · Chicago IX: Chicago's Greatest Hits [Barnes & Noble Exclusive] (Chicago) · Four Class Albums Plus (Bud Freeman/Chicago and All That Jazz/Chicago-Austin High Schoo (Bud Freeman) · Let Me Tell You About the Blues: Chicago (The Evolution of Chicago Blues 1925-58) (Hutchinson, Hutch) · Silk and Skip Present Chicago's Finest: The Chicago LP (Hutchinson, Hutch) · Original Album Classics: Dave Brubeck (Dave Brubeck) – and 90 other albums »


Division and NOFX (what?)
Let's dissect this album called “Nevermind”
Produced by Butch Vig of Garbage not Sublime
Butch toured with U2, who wrote a song
I was 18 years old just a research volunteer;
I walked home from the TCBY each night with no fear.
One particular starry 11 o'clock
I went down by
waitin' for tonight. 

Money is burnin' a hole in your pocket 
Friday night we'll blow the stars out of sight, oh yeah! 
Skyrocket! Skyrocket, babe!
by Bin Laden
So September 11th marks the era forever
Of a revolutionary Jay Guevero

Now it's a whole museum of, Hov' MCers
Everybody dupin
Just point out the bounce
Yes, just point out the bounce nigga
Yo, listen

Rumor has it "The Blueprint" classic
Couldn't even be stopped by Bin
[Chorus]
[Black Child + Charli Baltimore]
My nigga Ja sold more records then a {O.G.}
Ty flyin by in 'Lac truck like a {O.G.}
And Gotti's dough's
[Chorus]
[Black Child + Charli Baltimore]
My nigga Ja sold more records then a {O.G.}
Ty flyin by in 'Lac truck like a {O.G.}
And Gotti's dough's
for tonight. 
Money is burnin' a hole in your pocket 
Friday night we'll blow the stars out of socket, oh yeah! 
Skyrocket! Skyrocket, babe! 
Ooh, Lord
out the bounce
Yes, just point out the bounce nigga
Yo, listen

Rumor has it "The Blueprint" classic
Couldn't even be stopped by Bin Laden
So September
why?
'cause the brothers that I knew with the rise drove by
Only nice in the days looking down the road
Seeing beautiful girls with the car load
Yeah
a traditional term used by the people of Minas Gerais Minas Gerais
oh yes, Pele the footballer is also born there O Brasil - Brasil
E' muito mais - it's so much
the bullets fly
In my Hummer truck, bullets coming through my car door
I had contract killers staying at my condo
Got a hole in your folk just to show I
Can't Understand my city's under siege
F-a-see-e-M-o-be screamin 'cause I mean it
Till these muthafuckas bury me
37-40 pull dat pistol packin
Gun
why?
'cause the brothers that I knew with the rise drove by
Only nice in the days looking down the road
Seeing beautiful girls with the car load
Yeah
Hello, how can I help you?
Hi, my name’s Dave Burd, I have an appointment today
It’s probably under 'Lil Dicky,' actually
I’m a, I’m a rapper, so
picked that "Truth" beat I was figuring I was gonna do some more work but shit just wasn't poppin off like that. I was stayin in Chicago, I had my own
get out of it
Any and all should fall, many are small should call
Naughty By Nature the creator of all y'all
Show hope, show no hope and can't cope,
And to think you could hang with me
I never would spit this game for free
I'm the T-double-O, S-H, O-are-T
I rock all stages and any parties
Any my style is
fuckin' way
But here I am, workin' in the studio
And your album ain't out because you're movin' slow
By the time you make one I'll be on ten
Hit the studio
Pitbull reißt
Ich feier keinen aus Pac, Brudi, rich for life
? chicago bulls
Es wird zeit, bin so weit
Mein album puls
Sorry du model: Meisterwerk
hidin' in a hole when my album got released

Gangsta bitch, gangsta ice, gangsta whip
Gangsta clothes, gangsta money, gangsta shows
Gangsta purse,
are fresh
'Cos you're a fish and I'm a water sign
My laid-back pimp walk is linear by design
Gold fronts soul I shotee now watch you shine
Me and C-Know
point out the bounce
Yes, just point out the bounce nigga
Yo, listen

Rumor has it "The Blueprint" classic
Couldn't even be stopped by Bin Laden
So
luch')
I got a toilet bowl flow, I keep some shit

I'm the best out right now none of y'all want it
(All day)
(Uh-uh)
Like your album ain't shit unless
minimum wage
First on stage, like the ever I glade
Leave you amazed
And keep the fifth by the rib cage
All you jealous ass holes is rebellious ass holes