Lyrics.com »

Search results for 'by hits album don mclean'

Yee yee! We've found 426 lyrics, 111 artists, and 100 albums matching by hits album don mclean.



ho
Y'all know how the game go
Bitch talk shit till she get hit by man dingo
Every time I think I'm single
I go out and fuck and mingle
Push up
This song appears on four albums, and was first released on the Autograph Album, and has also been released on the Greatest Hits Vol 3, John Denver
very, very popular, but I just don't know whether it was a hit single. 



The Bee Gees version was first out on the movie soundtrack album Melody
as myself, ghostly individuals 
You should listen to my album, and listen and listen and listen
I don't know what I'ma sell or none or that shit
I would say
Musty fusty yet so crystal clear 

The non commercial set is now here 

Brought to you by the will of positve people 

K are S plus One equals
across the street
And then it hit, I ain't really slept that long in a week
Matter fact I don't even remember falling asleep

Atlantic office claimin' J
parked across the street
And then it hit, I ain't really slept that long in a week
Matter fact I don't even remember falling asleep

Atlantic office
[Redman] Negroes!!!!!!!! 
(repeat 6X) [Hit Squad] The head banger WHAT? 
[Hit Squad] The head banger 
Parrish Smith gettin wreck 
[Hit Squad]
Envisioning the hereafter, listenin to Steve Wonder
On a Quest for Love like the Proceed drummer
I strike like lightning and don't need thunder
Now they wanna hear a country nigga rap
Five albums in, I swear a country nigga snap
Thought they wanted trap, thought they wanted bass
Thought they
Follow The Leader, Let
The Rhythm Hit 'Em, Don't Sweat The Technique. That's

The end of the group. Went off to solo. 
Dropped the R, then the 18th
mine
Spit lines, hot like lava this time
I don't got a sitcom to bother with
Or a time conflict with my sci-fi hits
I'm contemplating each
don't care what you think about me, but just remember,
When it hits the fan brother, whether it's next year, ten years,
Twenty years from now, you're
this kind of material.
[Barbra (sung):] You have to pay a price, girl!
[Producer 2:] This album needs a hit single we can push.
[Barbra (sung):]They
the bean bag
Hit ya ass from the side like a screen pass
And that red bandana is the team flag
Yeah, all up in your fucking face
Tez pushed the album back,
The Wang Dang Taffy-Apple Tango (Mambo Cha Cha Cha)

-Artist: Pat Boone from "Pat Boone's Greatest Hits"-Dot DLP 25455
-peak Billboard position #
making money and I don't stop rapping
That's my motto even if you niggas hit the lotto
You never could win not until I go
I know you squares can't hang
And if you want a hit? Maybe we'll return ya call
Don't call collect
(You have a collect call from)
and the beer that makes Luda keep rappin'
But no pork on my fork, I don't even speak pig Latin
I go fishin' on my lake, with yo' bitch as the bait
Plus I eat
don't care what you think about me, but just remember,
When it hits the fan brother, whether it's next year, ten years,
Twenty years from now, you're
wit my partners
Next thing you know got walked out by the coppers
First juug I hit at school
Lord please forgive me I know you remember that
6 Peer
And drops a hit album, hit video, hit single every year 
From your eye drops a tear 
I don't play that shit, I play that hit 
Your whole gangsta image is
so tired
Music is supposed to inspire
How come we ain't gettin no higher?

I know you think that you've got it all
And by making other people feel
Man fuck it I'm telling you nigga
don't tripIt's gonna be all good man
It's gonna be all good hey

[C-Bo]
Can't take my back is ill tack what I know sky
Sweetmeat
By Pigface
Album:
I love all aminals but they don't love me back.
I tend to put them in a state of full attack.

You think I'd pet a kitten

Discuss these by hits album don mclean Lyrics with the community:


We need you!

Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!