Did I Change

Paul Wall, Pretty Todd

FAVORITE (2 fans)

Paul Wall

Paul Michael Slayton (born March 11, 1981), better known by his stage name Paul Wall, is an American rapper. He is currently affiliated with Swishahouse Records, having released several albums under the label as well as collaborating with other rappers signed to the label. He was formerly musical partners with rapper Chamillionaire releasing several collaborative albums including the independently released Get Ya Mind Correct. In 2005, he was signed to Atlantic Records and became successful with his major-label debut The Peoples Champ. Get Money, Stay True followed in 2007. more »


Year:
2004
4:40
61 

 Become A Better Singer In Only 30 Days, With Easy Video Lessons!

There's one thing I've learned in life man
As you get older thangs change. friends change people change it just how it go man-

chorus: I dunno if its jus me did I 

change did they change its messed up it'll never be the same let me tell you man its nothin like lyour bro today he love you tomorrow you don't know him no more
Verse 1: I got a lot of fish to fry but one thing I've learned is you can't teach a fish to fly kiss good bye 'cause on my team its every man for they self I'm jus tryin to do my best and play the cards I was dealt I reached out my hand for help but I was reachin in vain so I tightened up my belt and paid the price for this fame all playa's pay dues you ain't gon' hear me complain I started out wit lots of friends but only a few remain they say I changed but really I just matured and got smarter seems like the realer I get the more these boys get smaller when I'm around my own partners I sense envy and anger we'll recognize trill and all you boys is strangers 

chorus

verse 2: ...I remember the shit like yesterday in front of the highs gettin high lookin for the next stage.- Yea I remember that same clothes no books no hoe's all we had was just us damn man I use to like that shit and then we got a deal n I didn't like that shit I told myself that I'm a fight that shit no matter how long they hate I won't quit damn but that's crazy tho I don't know if its jus me but we was like brothers just different mothers and they switched up should I love em or hate em I ain't changed just changed cituations. and that's why I only got a few partners 'cause niggas don't know how to act and I loose partners and time change everything but back than it was us against them and the shit should of neva changed 

chorus

Dear Lord I need your blessin so I'm askin for help to handle all these cituations that come wit this wealth my girlfriend is cheatin on me wit my ex best friend so now I'm takin applications for my next best friend I gotta keep my composure and hold it together I survived the stormy weather thangs can only get better I shoulda brought a sweater 'cause warm hearts turn cold boys changin sets like oragami but I refuse to fold truth be told there's problems that follow money boys changin like the hour friendships turned sour phiny smiles ...and a lot of fake love but I'm sturdy in my position paul wall won't budge. Nah
Chorus

 The easy, fast & fun way to learn how to sing: 30DaySinger.com

Written by: CALVIN EARL AVENT, DARIUS COLEMAN, DOMINIC HARRIS, PAUL SLAYTON, TODD BERRY

Lyrics © Royalty Network Music Publishing Ltd.

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind

Discuss the Did I Change Lyrics with the community:

0 Comments

    Citation

    Use the citation below to add these lyrics to your bibliography:

    Style:MLAChicagoAPA

    "Did I Change Lyrics." Lyrics.com. STANDS4 LLC, 2022. Web. 27 Jan. 2022. <https://www.lyrics.com/lyric/6872523/Paul+Wall>.

    Missing lyrics by Paul Wall?

    Know any other songs by Paul Wall? Don't keep it to yourself!

    Watch the song video

    Did I Change

    1,265
    10     0

    Browse Lyrics.com

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    Who wrote a number of songs for their debut album about love and break ups?
    • A. Ava Max
    • B. Anne Marie
    • C. Olivia Rodrigo
    • D. John Legend

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

    Don't miss Paul Wall's

    Upcoming Events

    »
    Paul Wall tracks

    On Radio Right Now

    Loading...

    Powered by OnRad.io


    Think you know music? Test your MusicIQ here!