Outta Proportion

Gucci Mane Buy

FAVORITE (2 fans)

Gucci Mane

Radric Devonte Davis (born February 12, 1980) better known by his stage name Gucci Mane, is an American rapper. He debuted in 2005 with Trap House followed by Hard to Kill in 2006, Trap-A-Thon and Back to the Trap House in 2007. In 2009, his second studio album The State vs. Radric Davis was released, and The Appeal: Georgia's Most Wanted was released in 2010, and is his highest charting album so far. Gucci Mane has released many other mixtapes and independent albums as well. more »


3 Views

 Watch: New Singing Lesson Videos Can Make Anyone A Great Singer

Hah
Cook that shit up Quay
It's Gucci (Evil)
Hah (Genius)
Fast coupe, haha (Nyoom)
Hah
(Mr. Nice Guy, haha)

If you ain't 'bout lettin' that choppa go, we ain't got none in common (No)
I hate snitches, I like bitches (Snitch), but I'm so in love with money (Money)
Had to cut some of my kinfolks off, they didn't keep it one hundred (What's up?)
If I said it, then I done it (Huh?)
F*ck that fake love, I don't want it
Time to renegotiate my contract
Bitch, I feel like Andre Drummond (Wow)
Thumbin' through a half a mil' on Instagram lookin' like I play on Sundays
You just chick who suck my dick
Miss Lady, you're not the other woman (No)
F*ck a friendship that's platonic (No)
I need a friend that keeps me cumming (No, no)
Touch down in Boston, Gucci be flossin'
I'm about to ghost on Cold Steve Austin (Scooch)
Thieves on my trail, but you know I lost 'em (Scooch)
Four pipes, yeah I quadruple exhaust 'em
Outta this world like Marvin the Martian (Hah)
Fifty a verse and I'm on the charts
These rappers so fake that they screamin', "Extortion"
My choppa keep blowin' shit out of proportion
Shout out these saucin', niggas are horsin'
Booties and titties, the perfect proportion
Postin' a pic and it's makin' me horny (Yeah)
Baby these karats, these are not pointers
Killin' that pussy, I'm Gucci Kevorkian
Ballin' in Fresno like Jerry Tarkanian (Yeah)
Gucci's the alien, I'm from uranium
Droppin' the top, yeah I'm crackin' the cranium (Drop)
All in the stadium (Top) like I play (Guwop), all my kinfolks call me Ray (Ray)
Then my grandad look at me, like, "I'm so damn glad you lit"
Why is your jewelry, lookin' aluminum
Why's it dull, what did you do to them
I'm gettin' fucked, pockets on stuffed (Ooh)
Dressin' like a plug, yeah I stay dripped up (Scooch)
Knocked me down, picked 'em up
Salt me down, yeah f*ck me up (Yeah f*ck me up)
Too turnt up, too turnt up
Knocked me down, but I picked them up (Whoa)
Salt me down, salt me down
Yeah they salt me down, but I turnt them up (No)
But I'm too turnt up (Too), I'm so up (Up, up, up, up)
Wop

Outta proportion, outta proportion
My choppa keep blowin' shit outta proportion
Outta proportion, outta proportion
My choppa keep blowin' shit outta proportion
Outta proportion, outta proportion
Outta pro-outta proportion
Blowin' shit outta proportion, outta proportion
My choppa keep blowin' shit outta proportion

 Watch: New Singing Lesson Videos Can Make Anyone A Great Singer

Written by: Christopher N'Quay Rosser, Radric Delantic Davis

Lyrics © Universal Music Publishing Group

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind

Discuss the Outta Proportion Lyrics with the community:

0 Comments

    Citation

    Use the citation below to add these lyrics to your bibliography:

    Style:MLAChicagoAPA

    "Outta Proportion Lyrics." Lyrics.com. STANDS4 LLC, 2020. Web. 18 Sep. 2020. <https://www.lyrics.com/lyric/37207511/Gucci+Mane>.

    Missing lyrics by Gucci Mane?

    Know any other songs by Gucci Mane? Don't keep it to yourself!

    Watch the song video

    Outta Proportion

    1.2M
    12,244     338

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

    Don't miss Gucci Mane's

    Upcoming Events

    »
    Gucci Mane tracks

    On Radio Right Now

    Loading...

    Powered by OnRad.io


    Think you know music? Test your MusicIQ here!