Addiction

Lil Wayne, Big K.R.I.T., Saweetie Buy

FAVORITE (4 fans)

Lil Wayne

Dwayne Michael Carter, Jr. (born September 27, 1982), better known by his stage name Lil Wayne ( /ˌlɪl ˈweɪn/), is an American rapper. In 1991, at the age of nine, Lil Wayne joined Cash Money Records as the youngest member of the label, and half of the duo, The B.G.'z, with B.G.. In 1996, Lil Wayne joined the group Hot Boys, which also included rappers Juvenile, B.G., and Young Turk. Hot Boys debuted with Get It How U Live! that year. Lil Wayne gained most of his success with the group's major selling album Guerrilla Warfare, released in 1999. Also in 1999, Lil Wayne released his Platinum debut album Tha Block Is Hot, selling over one million copies in the U.S. more »


Year:
2019
45 Views

 Become A Better Singer In Only 30 Days, With Easy Video Lessons!

Told him, dive in, this shit feel like water (dive in)
Dive in, this shit feel like water (dive in)
Dive in, this shit feel like water
Told him, dive in, this shit feel like water

Addiction
Addiction
Addiction
(Turn the lights on)

"High tide, catch a wave if you wanna," she say (for real)
Underwater with no scuba, "You a goner," she say (gone)
I'ma swim through that shit, show a fin in that bitch
I'm a shark in the ocean if she give me the bait
Drip, drip, wet, wet, wet all on the floor (floor)
Busta Rhymes with the high, I told her, "Gimme some more" (let's go)
Waterfall with the splash, bungee jump from a flight (woo)
That shit was oh so right, I had to dive in twice (two times)
Ain't no safety belt (nah)
Ain't no jacket for the livin', ain't no safety here (nah)
She was bustin' out the pipes from all the pressure in it
It'll never be the same if I ever hit it (stretch)
Olympic gold, I'm a better swimmer
Yo, hittin' stroke at different angles
Damn, so much of the wet she had to change clothes
Woah, all of this water, what you drank for?
Damn, so much water I could sink though

Told him, dive in, this shit feel like water (dive in)
Dive in, this shit feel like water (dive in)
Dive in, this shit feel like water
Told him, dive in, this shit feel like water

Addiction
Addiction
Addiction

Yeah, divin' board, all aboard
Say it feel like water, I'ma be her waterboard
Better yet, her Aquaman, let me put my goggles on
I'ma go underwater, let me get my snorkel on
She said, "Sprinkle me, sprinkle me"
She said, "Finger me, finger me"
She said, "Tune, what you think of me?"
I said, "Let me think, let me think"
She asked me why is my drink so pink
I said, "Lean on me, lean on me"
Mix the Codeine like Creatine
I'm her addiction and she a fiend
Liquid Lounge on my neck, drip crash, whiplash
She got that splish-splash, waterslide, Six Flags
Hose, pipe on site, hose, pipe on set
She got that wet-wet, and I'm a threat, threat, threat
Listenin' to Tity, we litty
K.R.I.T., he said he in the bitty
He with a bad-ass Brazilian
I'm with a baddie from Britain
She know some baddies that's 'bout it
They know some baddies that's with it
I'm 'bout to dive off the mountain
I'm 'bout to land in her river, she said

Dive in, this shit feel like water (she said)
Dive in, this shit feel like water (yeah, yeah, yeah, yeah)
Dive in, this shit feel like water (she said)
Told him, dive in, this shit feel like water (yeah, yeah, yeah, yeah)

Addiction (yeah, yeah, yeah, yeah)
Addiction
Addiction
(Turn the lights on)

Addiction (wait, wait)
Addiction

 Struggling with Addiction? Become a better singer in 30 days with these videos!

Written by: Donovan Bennett, Justin Scott, Dwayne Carter, Diamonte Harper, Richard Preston Butler Jr.

Lyrics © Warner Chappell Music, Inc.

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind

Discuss the Addiction Lyrics with the community:

0 Comments

    Citation

    Use the citation below to add these lyrics to your bibliography:

    Style:MLAChicagoAPA

    "Addiction Lyrics." Lyrics.com. STANDS4 LLC, 2021. Web. 22 Apr. 2021. <https://www.lyrics.com/lyric/36551278/Lil+Wayne>.

    Missing lyrics by Lil Wayne?

    Know any other songs by Lil Wayne? Don't keep it to yourself!

    Watch the song video

    Addiction

    3.7M
    45,504     1,810

    Browse Lyrics.com

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    "Scaramouche, Scaramouche, can you do the fandango…"
    • A. Queen - Bohemian Rhapsody
    • B. Natasha Bedingfield - Unwritten
    • C. Foo Fighters – Times Like These
    • D. The Beach Boys - I Get Around

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

    Don't miss Lil Wayne's

    Upcoming Events

    »
    Lil Wayne tracks

    On Radio Right Now

    Loading...

    Powered by OnRad.io


    Think you know music? Test your MusicIQ here!

    Movies in which is played

    Addiction

    »