Making Of A Murderer

Gucci Mane  Buy

FAVORITE (3 fans)

Gucci Mane

Radric Devonte Davis (born February 12, 1980) better known by his stage name Gucci Mane, is an American rapper. He debuted in 2005 with Trap House followed by Hard to Kill in 2006, Trap-A-Thon and Back to the Trap House in 2007. In 2009, his second studio album The State vs. Radric Davis was released, and The Appeal: Georgia's Most Wanted was released in 2010, and is his highest charting album so far. Gucci Mane has released many other mixtapes and independent albums as well. more »


Year:
2019
6 Views

 Watch: New Singing Lesson Videos Can Make Anyone A Great Singer

This beat from Murda (Murda)

Started off a local dude, like, nah, I never heard of you (it's Gucci)
They wouldn't give me a shot, but now my money got a vertical (it's jumpin')
Started on the MARTA bus, but now I drive convertibles (vert)
It's Gucci Mane and Murda Beatz, and niggas wanna murder you (well damn)
The dope so clean, I cut it, they didn't know this shit was surgical (woo)
Can't let the haters in no more, that's what I closed the curtain for
Started as a burglar, but turned into a murderer (woo)
The story of me growin' up, the making of a murderer (it's Gucci)

Come ride with the BC, me, pre the Gucci
Yup, in my black tee (yup), hand on my Uzi (yup)
Trigger finger squeeze in the sun (yup), like a Capri (yup)
Try me, young boy (yup), strapped to an IV (bah)
'80 baby, crack spread just like poison ivy (skrrt)
Without it, where would I be? Sun Valley with the ivory (damn)
Ask how I survived it, real crazy and conniving (crazy)
Guwop really grimey, I send a slug, he slimey
Wasn't born with diamonds, me and money wasn't Siamese
Killed that boy with kindness, delivery killers, Chinese
Let's have a moment for silence for anyone else try me

Started off a local dude, like, nah, I never heard of you (it's Gucci)
They wouldn't give me a shot, but now my money got a vertical (it's jumpin')
Started on the MARTA bus, but now I drive convertibles (vert)
It's Gucci Mane and Murda Beatz, and niggas wanna murder you (well damn)
The dope so clean, I cut it, they didn't know this shit was surgical (woo)
Can't let the haters in no more, that's what I closed the curtain for
Started as a burglar, but turned into a murderer (woo)
The story of me growin' up, the making of a murderer (it's Gucci)

Sun Valley rushes, everybody buckin' (yeah)
Touch one man (one), now everybody touchin' (touch)
Lump him like a pumpkin, everybody stompin' (stomp)
One man jump in, now everybody jumpin' (jump)
My hood is full of junkies, at night they walkin' zombies (huh)
The neighbors sayin' nothin', it's vigilante justice (shh)
They still can't find no suspect, detective screamin', "f*ck it" (woo)
I re-up with your budget, I grab a brick and bust it (woo)

Started off a local dude, like, nah, I never heard of you (it's Gucci)
They wouldn't give me a shot, but now my money got a vertical (it's jumpin')
Started on the MARTA bus, but now I drive convertibles (vert)
It's Gucci Mane and Murda Beatz, and niggas wanna murder you (well damn)
The dope so clean, I cut it, they didn't know this shit was surgical (woo)
Can't let the haters in no more, that's what I closed the curtain for
Started as a burglar, but turned into a murderer (woo)
The story of me growin' up, the making of a murderer (it's Gucci)

 Watch: New Singing Lesson Videos Can Make Anyone A Great Singer

Written by: Brytavious Lakeith Chambers, Radric Delantic Davis

Lyrics © Universal Music Publishing Group, Warner Chappell Music, Inc.

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind

Discuss the Making Of A Murderer Lyrics with the community:

Citation

Use the citation below to add these lyrics to your bibliography:

Style:MLAChicagoAPA

"Making Of A Murderer Lyrics." Lyrics.com. STANDS4 LLC, 2019. Web. 11 Dec. 2019. <https://www.lyrics.com/lyric/36333108/Gucci+Mane>.

Missing lyrics by Gucci Mane?

Know any other songs by Gucci Mane? Don't keep it to yourself!

Watch the song video

Making Of A Murderer

350K
6,324     107

Don't miss Gucci Mane's

Upcoming Events

»
Gucci Mane tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!