Leave Me Alone

Nems Buy


5 Views

 The easy, fast & fun way to learn how to sing: 30DaySinger.com

Crown Jewel
Look
Whatever happened to you back then
Let it stay in the past
You keep relivin' it and replayin' it in your mind
Your life is gonna be miserable and life ain't made to be miserable
Life is meant for you to be great
Leave that shit behind you and move forward
Lets get it, my nigga

I don't wanna sound mad I feel marvelous
Running through all of these pills like I'm a pharmacist
I told God I don't wanna be a bother
Just let me know how you leave a four year old fatherless
Chasing a high with my face to the sky
Still wondering why I can't get a reply
Mad that I can't cry, mind getting confused
Since he won't say a word to me, I figured I'd just ask you
What up, pop? Ya baby boy is all grown
I can't complain about a thing 'cause this is all I've ever known
But sometimes I get jealous seeing kids with they dads
In a few years I'll be the same age you was when you passed
Sometimes I get sad and sometimes I get mad
Or push my feelings deep down and cover it up with a laugh
I could blame you for every problem that I've ever had
But somewhere inside I know that this was part of God's path
But still, where was my dad to teach me how to ride a bike?
Where was you at to teach me how to win a fight?
I felt alone everyday through the night
'Cause I been searching for a father figure all of my life
I had to learn from a woman how to be a man
And she did a great job but some things she couldn't understand
I needed your guidance grab me by the hand for direction
All my life I wanted to ask you this question, pop

Leave me alone, leave me alone
Why did you leave me alone?
Leave me alone, leave me alone
How could you leave me alone?
Leave me alone, leave me alone
Why did you leave me alone?
Leave me alone
Every evening I have a by myself meeting

First off, I know you did your best with what you was given
I never held no resentments, you already forgiven
From the date of my birth to all them visits in prison
You the reason I'm living
Probably the strongest woman I know
Put me in private school, took us out the hood
You was raising me different from you that I understood
Single mother with her own home, shit was amazing
But when you relapsed that snatched my security blanket
Now we back in the projects, everyday was defeat
I was just becoming a man, you was running the street
The pain, the shame, the guilt, it hurt so deep
And the fact that I couldn't help you hurt so much I couldn't eat
Couldn't sleep, didn't know what to do
You went away to rehab and I got high like you, uh
All those nights I just needed my mother
And while you were gone I would sit up and wonder

Leave me alone, leave me alone
Why did you leave me alone?
Leave me alone, leave me alone
How could you leave me alone?
Leave me alone, leave me alone
Why did you leave me alone?
You merely adopted the dark
I was born in it

No one to guide me had to find myself
No sisters no brothers grew up by myself
Single mother working, I was home by myself
They locked me up, threw me in the box by myself
Now I done seen the isolation crush plenty of men
And I done lost so many times, you'd think I hated to win
But I adapted to the darkness and I made it my friend
Made an outlet for my aggression and named it Nems
See, me? I rather joke and laugh, lighten up the pace
But Nems ain't with the talking, he'll just punch you in your face
All that anger and insecurity turned into hate
And I gotta to conquer all these demons if I wanna be great
I just be in the crib, I don't party with the fake
Industry type motherfuckers that couldn't relate
I might show up late, walk inside show my face
Then leave without saying nothing like that's all I can take
F*ck it

Leave me alone, leave me alone
Would you just leave me alone?
Leave me alone, leave me alone
Could you just leave me alone?
Leave me alone, leave me alone
Why can't you leave me alone?
Leave me alone, catch me in the corner not speakin'
Catch me in the corner not speakin'
Catch me in the corner not speakin'
Catch me in the corner not speakin'
Catch me in the corner not speakin'
F*ck Ya Life

Hahahahaha, this nigga ill, yo, this nigga's ill
See, I'm from Detroit, born and raised
So when you was up here for the first half hour
You know, for the first half hour of however long you been up here
You was like, "Nigga, nigga, nigga" and I'm lookin' at you like
"He gotta be maybe Puerto Rican", 'cause I don't understand
Nah, I already looked at him and shit, he's Latino
Somethin' to do with it
But when you see him, you may not, people don't see that initially, so I get the concern
Bein' from Detroit, we don't have a bunch of different cultures
But you see, once he opened his mouth
Uh-huh
That's Latino

 Watch: New Singing Lesson Videos Can Make Anyone A Great Singer

Written by: Travis Doyle

Lyrics © INGROOVES MUSIC PUBLISHING LLC C/O SOVEREIGN MUSIC

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind

Discuss the Leave Me Alone Lyrics with the community:

0 Comments

    Citation

    Use the citation below to add these lyrics to your bibliography:

    Style:MLAChicagoAPA

    "Leave Me Alone Lyrics." Lyrics.com. STANDS4 LLC, 2020. Web. 19 Sep. 2020. <https://www.lyrics.com/lyric/36250787/Nems>.

    Missing lyrics by Nems?

    Know any other songs by Nems? Don't keep it to yourself!

    Watch the song video

    Leave Me Alone

    86,978
    1,134     5

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

    Nems tracks

    On Radio Right Now

    Loading...

    Powered by OnRad.io


    Think you know music? Test your MusicIQ here!