You Can't Kill Me

Nas Buy

FAVORITE (2 fans)

Nas

Nasir bin Olu Dara Jones ( /nɑːˈsɪər/; born September 14, 1973), better known mononymously as Nas ( /ˈnɑːz/), is an American rapper and actor. He is also the son of jazz musician Olu Dara. Nas has released eight consecutive platinum and multi-platinum albums since 1994, four of which topped the Billboard charts upon release and has sold over thirteen-million records in the United States alone. Nas was also part of the hip hop supergroup The Firm, which released one album under Dr. Dre's record label Aftermath. Aside from rapping, Nas is also an occasional actor and has appeared in feature films such as Hype Williams' directorial debut Belly, Ticker and In Too Deep and the television show Hawaii Five-0. more »


5 Views

 The easy, fast & fun way to learn how to sing: 30DaySinger.com

Yeah, yeah, yeah, yeah, y'all, New York City
Tryna to see where I'ma go tonight
The most famous town in the whole fuckin' world
The other night, nigga's at Lotus

I hit P and them I was Dom P'ed up in there
You know but I found this new spot
We went to the other night, yo
Check it out check it out how it went

It was just cool like, smooth night wit' my jewels bright
Goons left goons right, coupe wit' blue lights
Bad girls in black pearls, gave us cat calls
Took 'em back to the crib to break they ass off

In the loft mixin' hash and 'dro
Honey spread that asshole like a wide mouth bass
Sippin' wine out the glass, Teddy Pendergrass blast
When the phone ring, the house lights flash

Turned down the sound, let's get down to bidness
Shit about to go down wit' some foul niggaz
What the voice said, "What up pop? Who want it?"
I put the guap up, get the boy popped

He say, "Son stop, it's dudes you feedin'
Who feedin' other dudes, but they really not eatin'"
Dog, why you callin' me? This our food
You, handle the mouths that it trickles down to

Niggaz want beef, I want some of that cow too
But I'm in my princely robe, simply rich
Don't bother me wit' silly shit, call Rico
He said, "It is Rico, of all people?

Gave his moms furs, called up the mayor
To get his crime pardoned, his son's godfather
Said the nigga shot up my cars
Last night he laid for me to come out my doors?

Niggaz always on that bullshit
To make a nigga wanna open up a full clip
Niggaz always on that bullshit
Now ya funeral, the preacher's at the pulpit

Niggaz always on that bullshit
To make a nigga wanna open up a full clip
Niggaz always on that bullshit
Now ya funeral, the preacher's at the pulpit
You can't kill me

High, fly, send a fella loaf or glass?
Fold up cash, you ain't heard the soldier's half
You speakin' hogwash, silly shit, broke to dash
I got the live sparked, Phillies lit, smoker's jacket on

The son of a Cap-ricorn, my dad's a don
What you think that he spawned? A slacker? Nah
Packed the nines, yo this nigga's asinine
Smack ya mom, relaxed and calm, then mack ya mom

In a casket, you'll get ya fashion on
You'll be in a suit and tie, you'll die
You'll make maggots turn to flies, fuckin' wit' Nas
Remember anyone can get it at anytime

Lames'll swear by ya name, when they lie
Get hit wit' the lone star, ripped where ya bones are
So tell me how yo' ass gon' run
From a see Z P O 1?

In the midst of real steel movers, you a loser
Merk you wit'cha own shooters
All you want is a name, pissed and insane
My security system, my playspot a fireplace, listen

Then it goin' off, start spittin'
Niggaz try to bring it where I live in
Trustin' you, knew where all of the cribs at
So we waited wit' the cigs blat, blat, blat

Niggaz always on that bullshit
To make a nigga wanna open up a full clip
Niggaz always on that bullshit
Now ya funeral, the preacher's at the pulpit

Niggaz always on that bullshit
To make a nigga wanna open up a full clip
Niggaz always on that bullshit
Now ya funeral, the preacher's at the pulpit
You can't kill me

You can't kill me
You can't kill me
You can't kill me

 Watch: New Singing Lesson Videos Can Make Anyone A Great Singer

Written by: AL WEST, LESHAN LEWIS, NASIR JONES

Lyrics © BMG Rights Management, Universal Music Publishing Group, Sony/ATV Music Publishing LLC

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind

Discuss the You Can't Kill Me Lyrics with the community:

0 Comments

    Citation

    Use the citation below to add these lyrics to your bibliography:

    Style:MLAChicagoAPA

    "You Can't Kill Me Lyrics." Lyrics.com. STANDS4 LLC, 2020. Web. 19 Oct. 2020. <https://www.lyrics.com/lyric/35622295/Nas>.

    Missing lyrics by Nas?

    Know any other songs by Nas? Don't keep it to yourself!

    Watch the song video

    You Can't Kill Me

    53,622
    286     12

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

    Don't miss Nas's

    Upcoming Events

    »
    Nas tracks

    On Radio Right Now

    Loading...

    Powered by OnRad.io


    Think you know music? Test your MusicIQ here!

    Movies in which is played

    You Can't Kill Me

    »