Booty

Blac Youngsta  Buy

FAVORITE (2 fans)

Blac Youngsta

more »


Year:
2018
167 Views

 Watch: New Singing Lesson Videos Can Make Anyone A Great Singer

(Twerk)
Girl I wanna see you, twerk
I'll throw a lil money if you twerk
I don't really think you could, twerk
(Twerk)
If you broke, go to, work
Make that big booty, twerk
Make that big booty, twerk
Can I touch that booty?
That booty, that big ol' booty
Shake that booty, can I lay on the booty?
Mike Tyson on the booty
Copyright that booty

Bounce that booty on the floor (shit)
Shake 'til you get a lil sore (shit)
Show 'em, yo mamma made a hoe (shit)
Go ahead and get a little low (shit)
Shake that booty in the car (shit)
Shake that booty in the store (shit)
(Shit)
Pop it, stop it, drop it, pop it
If I hit Alexis Skyy
I'ma motherf*ckin' rocket
(Shit)
I ain't got no f*cking heart
I can't be loyal to you whore
You weren't here from the start

(Twerk)
Girl I wanna see you, twerk
I'll throw a lil money if you twerk
I don't really think you could, twerk
(Twerk)
If you broke, go to, work
Make that big booty, twerk
Make that big booty, twerk
Can I touch that booty?
That booty, that big ol' booty
Shake that booty, can I lay on the booty?
Mike Tyson on the booty
Copyright that booty

Damn, skinny petite (damn)
I know my bitch love me
'Cause she rub my feet (damn)
(Damn)
You don't touch me, somebody goin' touch me
You don't f*ck me, somebody goin' f*ck me
You don't love me, somebody goin' love me
Money don't walk, I gotta go and get it
Shake that booty, I'll come visit
If you thick, I might hit it
(Damn)
Shake that booty for a ride (damn)
Shake that booty on live (damn)
Shake that booty outside (damn)

(Twerk)
Girl I wanna see you, twerk
I'll throw a lil money if you twerk
I don't really think you could, twerk
(Twerk)
If you broke, go to, work
Make that big booty, twerk
Make that big booty, twerk
Can I touch that booty?
That booty, that big ol' booty
Shake that booty, can I lay on the booty?
Mike Tyson on the booty
Copyright that booty

 Struggling with Booty? Become a better singer in 30 days with these videos!

Written by: Marcus Marsh, Milan Modi, Sammie Benson

Lyrics © Warner Chappell Music, Inc., STREAMCUT MEDIA, LLC

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind

Discuss the Booty Lyrics with the community:

Citation

Use the citation below to add these lyrics to your bibliography:

Style:MLAChicagoAPA

"Booty Lyrics." Lyrics.com. STANDS4 LLC, 2019. Web. 22 Aug. 2019. <https://www.lyrics.com/lyric/34861533/Blac+Youngsta>.

Missing lyrics by Blac Youngsta?

Know any other songs by Blac Youngsta? Don't keep it to yourself!

Watch the song video

Booty

Our awesome collection of

Promoted Songs

»