Work Hard

Migos

FAVORITE (5 fans)

Migos

Migos is an American hip hop trio from Lawrenceville, Georgia, founded in 2008. They are composed of three rappers known by their stage names Takeoff, Quavo and Offset. They are managed by Coach K, the former manager of Atlanta-based rappers Gucci Mane and Young Jeezy, and frequently collaborate with producers such as Zaytoven, DJ Durel, Murda Beatz, and Metro Boomin.Migos released their commercial debut single "Versace" in 2013, taken from their mixtape Y.R.N. (Young Rich Niggas). They have gone on to release several more singles, including "Fight Night" (2009), "Look at My Dab" (2015), and their four Billboard Hot 100 top 10 entries "Bad and Boujee" (featuring Lil Uzi Vert) (2016), peaking at number one, "MotorSport" (with Nicki Minaj and Cardi B) (2017), p… more »


Year:
2018
5:18
660 
#3

 Watch: New Singing Lesson Videos Can Make Anyone A Great Singer

Dun Deal on the Track

Dropped out of school, I didn't graduate (oh no)
But I still got the M's on my plate (oh, oh yeah)
Mama ain't really have a good job (oh no mama)
But now she ain't never gotta have no job (no no)
'Cause I work hard for mine yeah (work hard)
Work hard, work
'Cause I work hard for mine
Work hard, work hard
Work hard (oh yeah)

When I go hard anything goes (hard)
Walk in with the chains, Quavo Django (chains)
I-85 on the Banjee (skrrt skrrt)
Had to park it 4 by 4 Mercedes Jeep
Wide body check (wide), wide body check (yeah)
Answer all the calls (yeah), 'cause it might be the check (brr)
We will never fall (yeah), as long as on the head (yeah)
Called my best dog just to ship out all the meds
I'ma handle all business (yeah), I'ma handle all business (for real)
I'ma take care my mama (mama), and if I ever have children (woo)
Lord knows, Lord willing (God), can't go back to the system (nah)
If I ever get a feeling (uh), I'ma hide all the millions (woo)
Park the Benz and the Bentley (woo)
Designer belt game Fendi (designer)
Put ya bitch in the blender (splash)
Now she think she work the milly (M&Ms)
Y'all niggas too silly (ha), these niggas too envy (jealous)
Take em back to beginning (back)
Gang, gang, been winning (woo, gang)

Dropped out of school I didn't graduate (you know I didn't graduate)
But I still got the M's on my plate (the M&M way)
Mama ain't really have a good job (let's have a field day)
But now she ain't never gotta have no job (no way, no way, no way)
'Cause I work hard for mine yeah (work hard)
Work hard, work
'Cause I work hard for mine
Work hard, work hard
Work hard

When I go hard, I play hardcore (hard)
And I got that white, ain't talking chalk board (white)
Count it
That's the sound of Benjamins, my thumb sore
Pull up and get pressed (pressed), laser on the Tec (Tec)
Diamonds dripping wet (wet), you just got finessed ('nessed)
When I say I'm fresh don't need no stylist to get dressed (no)
Heard he asked for smoke don't need the game to get you pressed
I'ma serve 'em with the Tec (brr)
And it's the gang, f*ck the rest (f*ck 'em)
I get the bag make it stretch (stretch)
And none of my niggas ain't going for that
My niggas up now but you say you next
Look and then see what's the catch
All my dogs but we don't do fetch (nah)
Unless I put some on ya head (Takeoff)

Dropped out of school I didn't graduate (you know I didn't graduate)
But I still got the M's on my plate (the M&M way)
Mama ain't really have a good job (let's have a field day)
But now she ain't never gotta have no job (no way, no way, no way)
'Cause I work hard for mine yeah (work hard)
Work hard (work)
'Cause I work hard for mine
Work hard, work hard
Work hard (Offset!)

Worked hard, bought my mom a third car (work, work)
Left my heart in my grandma graveyard (grandma, hey)
I'm in the Blues Clues Bentley Avatar (Blues Clues)
Ain't no flaw, board on the jet eating Caviar (no flaw)
Nascar, driving it fast like a Nascar (skrrt skrrt)
This not a Jaguar, I with the remix and bath salts (remix)
We see what your stash about (stash)
Dope in the cabin route (hey!)
Feel like I'm passing out (whew)
But they keep the cash en route (racks)
I got my kids to feed, they think that I'm Hercules (think that I'm Superman)
I don't got no time to sleep I gotta subscribe to be (I cannot sleep)
Open your eyes and see a hunnid mil lottery (woo, woo)
I put my hood on my back 'cause I know they depend on me (facts)

Dropped out of school I didn't graduate (you know I didn't graduate)
But I still got the M's on my plate (the M&M way)
Mama ain't really have a good job (let's have a field day)
But now she ain't never gotta have no job (no way, no way, no way)
'Cause I work hard for mine yeah (work hard)
Work hard, work
'Cause I work hard for mine
Work hard, work hard
Work hard

Work hard, work hard
Work hard

 Watch: New Singing Lesson Videos Can Make Anyone A Great Singer

Written by: Quavious Keyate Marshall, Kiari Kendrell Cephus, Kirsnick Khari Ball, Jerel Nance, David Cunningham, Daryl McPherson

Lyrics © Universal Music Publishing Group, Kobalt Music Publishing Ltd., RESERVOIR MEDIA MANAGEMENT INC, Warner Chappell Music, Inc.

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind

Discuss the Work Hard Lyrics with the community:

0 Comments

    Citation

    Use the citation below to add these lyrics to your bibliography:

    Style:MLAChicagoAPA

    "Work Hard Lyrics." Lyrics.com. STANDS4 LLC, 2022. Web. 23 May 2022. <https://www.lyrics.com/lyric/34777700/Migos/Work+Hard>.

    Missing lyrics by Migos?

    Know any other songs by Migos? Don't keep it to yourself!

    Watch the song video

    Work Hard

    1.8M
    20,371     552

    Browse Lyrics.com

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    "Everything You Want" is a 1999 biggest hit single for which band?
    • A. Vertical Horizon
    • B. The Verve Pipe
    • C. Dave Matthews Band
    • D. Tonic

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

    Migos tracks

    On Radio Right Now

    Loading...

    Powered by OnRad.io


    Think you know music? Test your MusicIQ here!