Rock of Ages

Def Leppard Buy

About Rock of Ages

"Rock of Ages" is a hit song by Def Leppard from their Diamond-selling 1983 album Pyromania. When issued as a single in the United States, the song reached #16 on the Billboard Hot 100 chart and #19 on the Cash Box Top 100. It also hit #1 on the Top Tracks Rock chart. In 2012, the band re-recorded the song, along with "Pour Some Sugar on Me", under the title "Rock of Ages 2012". Both were released digitally on 4 June 2012.


Year:
1987
1 View

 The easy, fast & fun way to learn how to sing: 30DaySinger.com

Gunter gleiben glauchen globen
All right
I got somethin' to say
Yeah, it's better to burn out
Yeah, than fade away
All right
Ow gonna start a fire
Come on

Rise up gather round
Rock this place to the ground
Burn it up, let's go for broke
Watch the night go up in smoke
Rock on Rock on
Drive me crazier, no serenade
No fire brigade, just pyromania, come on

What do you want, what do you want?
I want rock 'n' roll, yes I do
Long live rock 'n' roll
Oh let's go, let's strike a light
We're gonna blow like dynamite
I don't care if it takes all night
I gonna set this town alight, come on

What do you want, what do you want?
I want rock 'n' roll, alright
Long live rock 'n' roll

Rock of ages, rock of ages
Still rollin', keep a-rollin'
Rock of ages, rock of ages
Still rollin', rock'n'rollin'
We got the power, got the glory
Just say you need it and if you need it
Say yeah
Heh heh heh heh
Now listen to me

I'm burnin', burnin', I got the fever
I know for sure, there ain't no cure
So feel it, don't fight it, go with the flow
Gimme, gimme, gimme, gimme one more for the road

What do you want?
What do you want?
I want rock 'n' roll, You betcha
Long live rock 'n' roll

Rock of ages, rock of ages
Still rollin', keep a-rollin'
Rock of ages, rock of ages
Still rollin', rock'n'rollin'
We got the power, got the glory
Just say you need it and if you need it
Say yeah
Say yeah
We're gonna burn this damn place down
Down to the ground

 Watch: New Singing Lesson Videos Can Make Anyone A Great Singer


Def Leppard

Def Leppard are an English rock band formed in 1977 in Sheffield as part of the New Wave of British Heavy Metal movement. Since 1992, the band has consisted of Rick Savage (bass, backing vocals), Joe Elliott (lead vocals), Rick Allen (drums, backing vocals), Phil Collen (guitar, backing vocals), and Vivian Campbell (guitar, backing vocals). Therefore, this is the band's longest-standing lineup. more »

FAVORITE (6 fans)


Genre:
Style:

Written by: Robert John Lange, Joseph Thomas Elliott, Richard Savage, Peter Andrew Willis, Stephen Maynard Clark, Richard John Cyril Allen

Lyrics © BMG Rights Management, Universal Music Publishing Group, Sony/ATV Music Publishing LLC, Kobalt Music Publishing Ltd.

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind

Discuss the Rock of Ages Lyrics with the community:

0 Comments

    Citation

    Use the citation below to add these lyrics to your bibliography:

    Style:MLAChicagoAPA

    "Rock of Ages Lyrics." Lyrics.com. STANDS4 LLC, 2021. Web. 7 May 2021. <https://www.lyrics.com/lyric/34760517/Def+Leppard>.

    Missing lyrics by Def Leppard?

    Know any other songs by Def Leppard? Don't keep it to yourself!

    Watch the song video

    Rock of Ages

    5.4M
    32,891     1,212

    Browse Lyrics.com

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    “I’m gonna live like tomorrow doesn’t exist, like it doesn’t exist.”
    • A. Swing
    • B. Chandelier
    • C. 20 4K Magic
    • D. Who knows?

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

    Don't miss Def Leppard's

    Upcoming Events

    »
    Def Leppard tracks

    On Radio Right Now

    Loading...

    Powered by OnRad.io


    Think you know music? Test your MusicIQ here!

    Movies in which is played

    Rock of Ages

    »