They Don't Love You No More

Jay-Z, DJ Khaled, Rick Ross, Meek Mill, French Montana  Buy

FAVORITE (5 fans)

Jay-Z

Shawn Corey Carter (born December 4, 1969), better known by his stage name Jay-Z, is an American rapper, record producer, entrepreneur, and occasional actor. He is one of the most financially successful hip hop artists and entrepreneurs in America. In 2012, Forbes estimated Carter's net worth at nearly $500 million. He has sold approximately 50 million albums worldwide, while receiving fourteen Grammy Awards for his musical work, and numerous additional nominations. He is consistently ranked as one of the greatest rappers of all-time. He was ranked #1 by MTV in their list of The Greatest MCs of All-Time in 2006. Two of his albums, Reasonable Doubt (1996) and The Blueprint (2001) are considered landmarks in the genre with both of them being ranked in Rolling S… more »


Year:
2015
185 Views

 The easy, fast & fun way to learn how to sing: 30DaySinger.com

Ever since a nigga hit the top
Pussy niggas wanna see me in a box
They don't love you no more
They don't love you no more

Shit ain't been the same since I came through in that hot shit
They gon' talk about you 'til you ain't got shit
Still gon' talk about you when you got shit
All eyes on Meek, I'm on my Pac shit
Y'all rap niggas on some pop shit
I've been ducking paparazzi with a pop bitch
Glock .30 in the cockpit
Sipping dirty, conversating with the pilot
Nigga, you ain't seen it, I've been f*cking up arenas
I'm with double M, the genius, we the motherf*cking meanest
And the cleanest in a long time
You pussy niggas hating on me picked the wrong time
Long line for a limp mink draggin', new bandwagon
Blood dripping on me looking like a nigga stabbed him
I be on the money, baking soda in the cabinet
Pyrex, trying to whip a Rollie, making magic
Laughing at you f*ck niggas getting madder
If I feel threatened, I'mma go and get a ladder
And climb up your chest, nigga, motherf*ck your vest, nigga
Motherf*ck your couch, I'm with Khaled, the best, nigga

Ever since a nigga hit the top, uh
Pussy niggas wanna see me in a box, oh
They don't love you no more (they don't love you no more)
They don't love you no more, yeah
Troops gotta cock, coupe's gotta drop
Shit starting to change so you starting to change, ah
They don't love you no more
They don't love you no more
Should be your favorite, now you're just hatin'
Shit starting to change, you want me to change, nah
They don't love you no more (they don't love you no more)
They don't love you no more, nah

Bullet in the head, they wanna see my shirt red
Live by the code, it's the only way to play it
Benz or the Rolls, Mulsanne overrated
Half these niggas told, cut a deal, they'd take it
Promise to never fold and the bonds still sacred
Had to shake a couple niggas, everybody won't make it
God is the greatest as I'm praying in the latest
X600 as I swerve, Little Haiti
Ou paka bat m'wen, sak pase!
I'm busting out the sunroof, nigga, andalé!
My money always coming, no, I'm never on pause
I'll bring you straight to your door if you a motherf*cking boss

Ever since a nigga hit the top, uh
Pussy niggas wanna see me in a box, oh
They don't love you no more (they don't love you no more)
They don't love you no more, yeah
Troops gotta cock, coupe's gotta drop
Shit starting to change so you starting to change, ah
They don't love you no more
They don't love you no more
Should be your favorite, now you're just hatin'
Shit starting to change, you want me to change, nah
They don't love you no more (they don't love you no more)
They don't love you no more, nah

Hold up, you ain't got love for me, my nigga?
Ever meet another nigga like me, my nigga?
Are you sure? A nigga flip this shit like Jarl Borg
A nigga did this shit, this hardcore
If you say it, guess it's true though, kudos, I mean, but who knows?
Salute to all the real niggas out there finding the loopholes
F*ck all these f*ck niggas, hate when niggas come up, igh!
Hopped off the plane, hit the helicopter (igh!)
Tell these crabs in the barrel we eating hella lobster (igh!)
Got hella options, like a college team
Hit these bootleg niggas with the heisman
F*ck the NCAA nigga, let a young nigga get paid, nigga
Niggas talking down on the crown
Watch them niggas you 'round got you wound
Haters wanna ball, let me tighten up my draw string
Wrong sport, boy, you know you're as soft as the Lacrosse team

Ever since a nigga hit the top, uh
Pussy niggas wanna see me in a box, oh
They don't love you no more (they don't love you no more)
They don't love you no more, yeah
Troops gotta cock, coupe's gotta drop
Shit starting to change so you starting to change, ah
They don't love you no more
They don't love you no more
Should be your favorite, now you're just hatin'
Shit starting to change, you want me to change, nah
They don't love you no more (they don't love you no more)
They don't love you no more, nah

You don't love me no more?!
All the shit I done for you, you don't love me no more?

 Become A Better Singer In Only 30 Days, With Easy Video Lessons!

Written by: KARIM KHARBOUCH, KHALED KHALED, ROBERT WILLIAMS, SHAWN CARTER, WILLIAM ROBERTS

Lyrics © Warner Chappell Music, Inc., Sony/ATV Music Publishing LLC, BMG Rights Management, Universal Music Publishing Group

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind

Discuss the They Don't Love You No More Lyrics with the community:

Citation

Use the citation below to add these lyrics to your bibliography:

Style:MLAChicagoAPA

"They Don't Love You No More Lyrics." Lyrics.com. STANDS4 LLC, 2019. Web. 20 Nov. 2019. <https://www.lyrics.com/lyric/32291733/Jay-Z>.

Missing lyrics by Jay-Z?

Know any other songs by Jay-Z? Don't keep it to yourself!

Watch the song video

They Don't Love You No More


Jay-Z tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!