Yates

Tech N9ne, Marcus Yates Buy

FAVORITE (5 fans)

Tech N9ne

Aaron Dontez Yates (born November 8, 1971), better known by his stage name Tech N9ne (pronounced "Tech Nine"), is an American rapper from Kansas City, Missouri. In 1999, Yates and Travis O'Guin founded the record label Strange Music. Throughout his career, Yates has sold over one million albums and has had his music featured in film, television, and video games. In 2009, he won the Left Field Woodie award at the mtvU Woodie Awards. more »


Year:
2015
133 Views
Playlists:
#2

 The easy, fast & fun way to learn how to sing: 30DaySinger.com

Ever since my cradle date, or my prenatal state
I was blessed with the gift to disable hate
With fatal takes on the mic is makin' my halo break
And smash every lady workin' at Strange, call them my label-mates
I throw the squad up, them I'ma pour ya broad up
Genital, so plentiful, ya chemical's low but shot up
Wishin' they'd slow the god up
But I ain't trippin' when I rip I'm twitchin'
They think that I be sniffing on Snow Tha Product
Bitch I might be, this a nice key, to get ya hyphy
Dick ya wifey, this for Ike
Slice of sin or source if ya see somethin' slither slightly
Step inside the surface of Strange, sir, simply sight-see
Spit the flow, get the dough, then I hit the ho
Mister irresistible twisted is this kiss the toes
I'ma kick ya nose if one of ya pricks oppose
I'm all he hates, cause I became a landmark like Ollie Gates
Maudie's great, tall estate, y'all debate, nigga, call me Yates

It's no challenge, It's no challenge at all
When you up the ball against the low average
The low average, killin' 'em, toetag 'em
I'ma let you be great though
But it ain't no stoppin' a Yates

Lately I've been like f*ck rap
What? Did he say "f*ck rap"?
Oh no no, I'mma write in bold and plus caps
F*CK RAP
Cuz all these tough cats really don't have no nut sack
Trust that 'nuff scratch does back much wackness
Flush that shit
Down with the gowns with the sounds for the clowns
And not in a good way
You can drown underground with the pounds
When they gust that shit
Oh so, low we stojo, hoes and dough negro we flow though
Let the soul glow, mojo, nigga
Pillowcase, over the head of the industry
Illustrate, with my mouth and murders my ministry
Seal the fate of my enemy, feel the weight of my energy
I heal the hate. Facilitate. Disc jockey's will scrilla make
Then play your records until you break radio
Ain't nothing but real estate
It's still a fake deal of mates who ain't real awake
But the mill is great, ain't no iller ape that can kill a Yates

It's no challenge, It's no challenge at all
When you up the ball against the low average
The low average, killin' 'em, toetag 'em
I'ma let you be great though
But it ain't no stoppin' a Yates

I can keep my head, while everybody losin' theirs
No Marcus, I told you, don't start this debate
I'm all arsenal friend, we the median like, you feedin' me in
Tired of bein' with the intermediate
Faded on bullshit, control the whole medium
I done ran inside my meniscus
I done out-rapped everybody Christmas
So why in the hell would I fail?
If I do, I'm just being Ezale
Front line level, untamed, unchained
After all this shit, I remain on lane, loser
And that's what yo ass get for hittin' that snoozer
My brain is worth the future, and yes, I don't get worked
So my verses hurts when they send me to kill 'em
I'm like Biblin' niggas, keepin' it blacker than Power Rangers
But why the name Zachary? No leashes, I'm free sucker
No reachin' no knee deep into mine
Like a comprehension of lines
Revisit them when you wanna hear that real wizard (?)
Young and timeless, elite science, prominent and flyin'
And beat them beats to meet and greet but I conscience

 The easy, fast & fun way to learn how to sing: 30DaySinger.com

Written by: Aaron Dontez Yates, Marcus Yates

Lyrics © Songtrust Ave

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind

Discuss the Yates Lyrics with the community:

0 Comments

    Citation

    Use the citation below to add these lyrics to your bibliography:

    Style:MLAChicagoAPA

    "Yates Lyrics." Lyrics.com. STANDS4 LLC, 2021. Web. 24 Jul 2021. <https://www.lyrics.com/lyric/31839086/Tech+N9ne>.

    Missing lyrics by Tech N9ne?

    Know any other songs by Tech N9ne? Don't keep it to yourself!

    Watch the song video

    Yates

    128.5K
    1,062     65

    Browse Lyrics.com

    Our awesome collection of

    Promoted Songs

    »

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    Which band sang The Final Countdown?
    • A. Europe
    • B. Foreigner
    • C. Survivor
    • D. Scorpions

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

    Don't miss Tech N9ne's

    Upcoming Events

    »
    Tech N9ne tracks

    On Radio Right Now

    Loading...

    Powered by OnRad.io


    Think you know music? Test your MusicIQ here!