Poundcake

Van Halen  Buy

FAVORITE (1 fan)

Van Halen

Van Halen is an American hard rock band formed in Pasadena, California, in 1972. Its 1978 debut album, Van Halen—featuring guitarist Eddie Van Halen, vocalist David Lee Roth, drummer Alex Van Halen, and bassist Michael Anthony—is widely considered to be among the most "original" and "revolutionary" albums to "change rock and roll." more »


Year:
1991
90 Views

 The easy, fast & fun way to learn how to sing: 30DaySinger.com

Oh yeah

Yeah, she's gotta have soul
Or it won't feel right
Well, just plain, clean and simple
Wrapped up nice n' tight

And homegrown and down-home, that makes one
Cookin' up that old time, long lost recipe for me, woh

It's gettin' hard to find
Guess it ain't hip enough now
You take an average guy, he can't identify, uh
And there's a short supply of her fine, fine stuff

Lemme get on, lemme get on, lemme get on some of that
Shake it up, bake it up nice, uh
Lemme get on, lemme get on, lemme get on all that
I so love my baby's poundcake

Homegrown and down-home, ooh yeah, that's the one
Still cookin' with that old time, long lost recipe

Lemme get on some of that
Uh ah, uh ho, uh ah, uh ho
I want some of that, uh ah, uh ho
Gimme some of that, uh ah, uh ho ow

Oh, got some real fine pound, poundcake, ah

I've been out there
Tried a little bit of everything
But it's all sex without love
I found the real thing is poundcake

Homegrown and down-home, yeah that's the one
Still cookin' with that old time, long lost recipe, yeah woo
She's down-home and down-home, oh, that's my woman

Gimme some of that of
Uh ah, uh ho
Uh ah, uh ho
Lemme hold that
Uh ah, uh ho, uh, uh ah, uh ho

Homegrown and down-home, woo
Come on babe
Gimme some of that, gimme some of that
Homegrown, way down-home, yeah

Uh ah, uh ho, yeah, gimme some of that, woo
C'mon baby
Homegrown, homegrown, down-home

 Watch: New Singing Lesson Videos Can Make Anyone A Great Singer


Genre:
Style:

Written by: EDWARD VAN HALEN, ALEX VAN HALEN, MICHAEL ANTHONY, SAMMY HAGAR

Lyrics © Warner/Chappell Music, Inc.

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind

Discuss the Poundcake Lyrics with the community:

Citation

Use the citation below to add these lyrics to your bibliography:

Style:MLAChicagoAPA

"Poundcake Lyrics." Lyrics.com. STANDS4 LLC, 2019. Web. 24 Jun 2019. <https://www.lyrics.com/lyric/2816146/Van+Halen>.

Missing lyrics by Van Halen?

Know any other songs by Van Halen? Don't keep it to yourself!

Watch the song video

Poundcake

Our awesome collection of

Promoted Songs

»