Shanghai

Cam'ron

FAVORITE (0 fans)

Cam'ron

Cameron Giles (born February 4, 1976), better known by his stage name Cam'ron or "Killa Cam", is a Grammy-nominated American rapper. He is the founder of the hip-hop group The Diplomats (also known as Dipset), and also of The U.N. (Us Now) group. more »


Year:
1998
4:21
74 Views
#1

 Struggling with Shanghai? Become a better singer in 30 days with these videos!

[Cam'ron]
Shut the f*ck up punk!
Give me that shit!
You feel sorry for who!!
 
Gave you head before I stormed in
Muthafucka, any problem yo I want in
I'm here to win
Every mornin
I'm yawnin
While ya'll are boardin
The store and showin that you're fake bringin some corn in
Meat, rice, and poultry
We all know how you get your money
Don't insult me 
Shutup
For me not steppin 
You can fault me
Yeah, I chill
But we are about to split this muthafucka
Like SugarHill
See your man 
He thinks he's wise
Tell him chill 
He ain't the only one with chinky eyes
Yo, I'm related to him
And I'll put eight through him
When I skate though him
And my co-d
I don't think you know is take to him
And before it's over
I'll have this whole fuckin store with that smoke aroma
And yo, your wife keeps twitchin
Than we both can bone her
Real quick, real sick
Pull out dick 
Then nigga go on and riff
I'll have this whole fuckin clip
On some raw dog shit
Close that gate
It's time to negotiate
Now your store really could fulfill my needs
Got now and later seeds
Niggas need dungarees
We in the middle of Harlem 
What we need for them ski's
That's the coverup nigga
For the weed, guns, and keys
But ya'll is gettin live though
I ain't gonna cry yo
I just want to get paid off, nigga
Like five-0

[Chorus]-2x's
In America the product is coke and weed
In China, the product is dope and speed
The Columbians got the coca leaves
But in Harlem, niggas like to Plot and Scheme

[Cam'ron]
Now your store grose
A mil' a week
And my niggas on the block
Yo, we feel is sweet
But we been livin here forever
Can you feel our beat
So give us half
Or I guarantee baby
You gonna feel the heat
And I'm a little bit high
Save a little and you die
Send a blizzard through your store
In the middle of July
So if you want to chat 
We can
If you want to scrap 
We can
But I feel like Jackie Chan
Exactly man
Kong Fu
Murder thoughts like John Woo
I'm here for Bi
Not to con you
Now it's a done deal yo
There ain't no bluffin kid
And tell your wife don't move
I know where that button is
Yo, I would hate to have to bust her
That's petty black
Matter of fact get out the way
I know where that maschetti at
Give me that 
Blamm!!!
That's when the chink goes flip
Then grabs me like Spock
On some Bruce Lee shit
And his wife had a grenade
That's when my niggas sprayed
And in a puddle of blood
Is where that bitch laid
But this ain't have to happen yo
Man you see the weed for real
Nigga let me go!
Back up off me!
Damn that was a close one
Next time, your ass gonna play Bruce son
That's Word to mutha!
You don't know how deep we are
Give them them tapes
Ya'll got VCR's
Yeah, three of 'em
But back to the topic
My deal to the floor
In a week
I can bring about 10 thou to the store
Yeah, I know I know I know
That's not near to what your crew had
But we doin this together
Nigga that's too bad
Now here's the deal either take it or leave it
Cause see these guns
We can take it or squeeze it
Now everything is set up
Right?
I got some girls that will be here sometime tonight
You know meya, the nigga wit China white
They got some shit that will f*ck around and blind your sight
They kind of tight
Now if I here things behind the hype
I'll put a contract on your life 
And you sign it right
The first day
So have my money Thursday
Cause I don't want to have to see your ass nigga on herse day
In the worst way

[Chorus]

 Become A Better Singer In Only 30 Days, With Easy Video Lessons!

Written by: CAMERON GILES, CAMERON DEAN

Lyrics © Universal Music Publishing Group, Kobalt Music Publishing Ltd., Warner Chappell Music, Inc.

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind

Discuss the Shanghai Lyrics with the community:

0 Comments

    Citation

    Use the citation below to add these lyrics to your bibliography:

    Style:MLAChicagoAPA

    "Shanghai Lyrics." Lyrics.com. STANDS4 LLC, 2021. Web. 5 Dec. 2021. <https://www.lyrics.com/lyric/2247406/Cam%27ron>.

    Missing lyrics by Cam'ron?

    Know any other songs by Cam'ron? Don't keep it to yourself!

    Watch the song video

    Shanghai

    42,790
    354     17

    Browse Lyrics.com

    Our awesome collection of

    Promoted Songs

    »

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    Which of these lyrics is NOT by The Smiths, but by Morrissey?
    • A. In the days when you were hopelessly poor, I just liked you more
    • B. Yes, we may be hidden by rags, but we've something they'll never have
    • C. Send at least one thoughtful letter, my heart goes out to you
    • D. Why pamper life's complexity, when the leather runs smooth on the passenger seat?

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

    Cam'ron tracks

    On Radio Right Now

    Loading...

    Powered by OnRad.io


    Think you know music? Test your MusicIQ here!

    Movies in which is played

    Shanghai

    »