Shake It Fast

Mystikal Buy

FAVORITE (0 fans)

Mystikal

Michael Lawrence Tyler (born September 22, 1970), better known by his stage name Mystikal, is an American rapper, and actor from New Orleans. more »


Year:
2005
41 Views

 Become A Better Singer In Only 30 Days, With Easy Video Lessons!

Shake ya ass, but watch yourself 
Shake ya ass, show me what you workin with 
Shake ya ass, but watch yourself 
Shake ya ass, show me what you workin with

I came here with my dick in my hand 
Don't make me leave here with my foot in yo' ass; be cool 
And don't worry bout how I'm rippin this shit 
When I'm flippin what I'm kickin nigga, that's just what I do 
I'm effervescent and I'm off that crescent 
Nastier than a full grown German Shepherd; motherfucker keep steppin 
They don't f*ck with me and they don't 
Y'all bitches can't catch me and you won't 
Pay ya fare, fix ya hair, throw that pussy 
Got a Prada for boonapalist, and Donna for my babooski 
You think I'm trickin? Bitch, I ain't trippin 
I'm buyin if you got nice curves for your iceberg 
Drinkin Henn and actin like it do somethin to me 
Hope this indecent proposal make you do somethin with me 
F*ck a dollar girl, pick up fifty 
And f*ck that coward, girl, you need a real nigga 
Off top knick-a-boxers hurtin shit 
Bend over hoe; show me what you workin with! 

Shake ya ass, but watch yourself 
Shake ya ass, show me what you workin with 
Shake ya ass, but watch yourself 
Shake ya ass, show me what you workin with

Attention all y'all players and pimps 
Right now in the place to be (shake ya ass) 
I thought I told y'all niggas before 
Y'all niggas can't f*ck with me (watch yourself) 
Now this ain't for no small booties 
No sir cause that won't pass (show me whatcha workin with) 
But if you feel you got the biggest one 
Then momma come shake ya ass 


Shake ya ass, but watch yourself 
Shake ya ass, show me what you workin with 
Shake ya ass, but watch yourself 
Shake ya ass, show me what you workin with 

I like my women fire like CAY-ENNE!! 
Chocolate and bowlegged - when I'm runnin up behind her!! 
Go head get ya pop-a-lock let the cock out 
For girl don't lie you know you wanna go back to my house 
"The Man Right Chea" wanna get under that dress right there 
You spicy Cajun we gon' a good time over there 
You better suck the head on them there crawfish 
And you gotta bend all the way over to dance off this 
Handle yo' business but I know you do it way better, you dead wrong 
So if you talkin bout how niggaz make noise when you pass by 
get yo' fine ass on the floor girl this yo' fuckin song! 
Do yo' thang don't be scared, cause you gon' get served 
You get mine then you gon' get yours 
Bout to make yo' ass love it 
Raise it up, show the G-string hustlin hustlin 

Attention all y'all players and pimps 
Right now in the place to be (shake ya ass) 
I thought I told y'all niggas before 
Y'all niggas can't f*ck with me (watch yourself) 
Now this ain't for no small booties 
No sir cause that won't pass (show me whatcha workin with) 
But if you feel you got the biggest one 
Then momma come shake ya ass 
 
Shake ya ass, but watch yourself 
Shake ya ass, show me what you workin with 
Shake ya ass, but watch yourself 
Shake ya ass, show me what you workin with 
 
Stop yo' cryin heifer, I don't need all that 
I got a job for you - the braided up pimp is back 
Break them handcuffs, f*ck you nigga move somethin 
And if they ask you what you doin say, "Ooohh nuttin!" 
And we been doin for the past 2 somethin 
And I've been beatin that pussy up now it's smooth fuckin 
You can betcha bottom dollar; if that pussy fire 
you gon' holla Michael Tyler! 
So don't act like you don't be backin that stuff up 
Girl in the club, cause that's what you got ass for 
Wobble wobble I'm infatuated 
Bitch ride a dick like she makin a baby 
And I see that we gon' have to go to a quiet corner for just us two an' 
Don't worry about who lookin, just keep on doin what you doin 
Cause a nigga like me gon' get to work before I know the girl 
Bitch what's happenin', let 'em see, show the world! 

Attention all y'all players and pimps 
Right now in the place to be (shake ya ass) 
I thought I told y'all niggas before 
Y'all niggas can't f*ck with me (watch yourself) 
Now this ain't for no small booties 
No sir cause that won't pass (show me whatcha workin with) 
But if you feel you got the biggest one 
Then momma come shake ya ass 
 
Shake ya ass, but watch yourself 
Shake ya ass, show me what you workin with 
Shake ya ass, but watch yourself 
Shake ya ass, show me what you workin with

Uhh.. OOOH-WEE! Good lawd! Damn!

 The easy, fast & fun way to learn how to sing: 30DaySinger.com

Written by: MICHAEL PATRICK JARRETT, DELANO THOMAS, CHRISTOPHER BIRCH, THOMPSON R GORDON, K M THOMPSON

Lyrics © Ultra Tunes, Royalty Network

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind

Discuss the Shake It Fast Lyrics with the community:

Citation

Use the citation below to add these lyrics to your bibliography:

Style:MLAChicagoAPA

"Shake It Fast Lyrics." Lyrics.com. STANDS4 LLC, 2020. Web. 4 Jul 2020. <https://www.lyrics.com/lyric/16158414/Mystikal>.

Missing lyrics by Mystikal?

Know any other songs by Mystikal? Don't keep it to yourself!

Watch the song video

Shake It Fast

961.4K
14,639     438

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Don't miss Mystikal's

Upcoming Events

»
Mystikal tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!

Movies in which is played

Shake It Fast

»