Un Po' d'Amore [Night in White Satin]
Dalida
Become A Better Singer In Only 30 Days, With Easy Video Lessons!
Una preghiera Non va mai perduta Vola leggera Più in alto del cielo Sopra una pietra Lascoda del tempo Oritrovato brevi parole Io ti prego, io ti chiedo Un po d'amore, un po d'amore Sopra la pietra Che il sole ha bruciato Ora è nato Un piccolo fiore Questo vuol dire Che ancora una volta Il cielo ha sentito Una voce che prega E che chiede, e che chiede Un po d'amore, un po d'amore per sè Sopra la pietra Ho seritto il mio nome Un'ombra è venuta E mi ha preso per man Sembra che ora Una voce lontana Ripeta ancora Queste brevi parole Io ti prego, io ti chiedo Un po d'amore, un po d'amore per me Io ti prego, io ti chiedo Un po d'amore, un po d'amore per me
Become A Better Singer In Only 30 Days, With Easy Video Lessons!
Written by: Justin Hayward
Lyrics © Universal Music Publishing Group
Lyrics Licensed & Provided by LyricFind
Citation
Use the citation below to add these lyrics to your bibliography:
Style:MLAChicagoAPA
"Un Po' d'Amore [Night in White Satin] Lyrics." Lyrics.com. STANDS4 LLC, 2024. Web. 3 Dec. 2024. <https://www.lyrics.com/lyric/13879787/Dalida/Un+Po%27+d%27Amore+%5BNight+in+White+Satin%5D>.
Discuss the Un Po' d'Amore [Night in White Satin] Lyrics with the community:
Report Comment
We're doing our best to make sure our content is useful, accurate and safe.
If by any chance you spot an inappropriate comment while navigating through our website please use this form to let us know, and we'll take care of it shortly.
Attachment
You need to be logged in to favorite.
Log In