Rockstar Made

HELLCATS!


3:09

 Become A Better Singer In Only 30 Days, With Easy Video Lessons!

(Yea) Rockstar Made
Feel like I'm Rockstar Made (Woah)
Rockstar Made (Yeah, woah woah)
Yea
I'm too lit right now (Woah)
(Lets go) Eye's Low

Racks in the bank nigga, don't need to flex (Don't need to flex, yea)
Told my bitch after fuckin' wit me, who next? (Bitch, who next, yea)
Stay on go, she think I only want sex (Only want sex, nah)
Say nah baby, I really love that neck (That necky)

Rockstar Made nigga, just like Carti (I'm tripping, I'm tripping)
Purple Focused, I'm out of my body (I'm tripping)
Ice on a nigga, just like some hockey
(Yea) Shawty real lit off the Za and Bacardi (Yea)

Pedal to the floor, I just broke the dash
Ball with my bros, call me Steve Nash
Shawty, pulled up got thrashed
Folks ask, how I come in so fast

I'm like fuckit, I don't know (F*ck it)
Spent like a band, just to get slowed (Band)
And another on some clothes,
Spending too much like f*ck it, I know (Yea Yea)

Purple Focused mixed addy wit wok (Purp)
Got hella watches, none of them tock (Nah)
Got a lot of hoes, none of them talk (Nah)
Walking slip sign, drip when I walk

Walk too close, yeah you might just slip
Niggas be bitches, they all on my dick
Tryna leech, yea they might be a tick
If she suck it real good, imma bust on her lip

She eating me a up, a nigga might bust
She wanna date, but a nigga can't trust
Shawty tryna link me, shit feel sus
F*ck it, Imma go with my gut

Yea

I'm like f*ck it, imma go with my gut (Yeah)
I'm so high up, that I'm stuck (Stuck)
And, none of these niggas I trust (Nah)
Cause, all of these niggas move sus

Came in with me, just dolo
So imma do this shit (Yea, Yea)
(By myself) Solo

Racks in the bank nigga, don't need to flex (Don't need to flex, yea)
Told my bitch after fuckin' wit me, who next?(Bitch, who next, yea)
Stay on go, she think I only want sex (Only want sex, nah)
Say nah baby, I really love that neck (That necky)

Rockstar Made nigga, just like Carti (I'm tripping, I'm tripping)
Purple Focused, I'm out of my body (I'm tripping)
Ice on a nigga, just like some hockey
(Yea) Shawty real lit off the Za and Bacardi (Yea)

Pedal to the floor, I just broke the dash
Ball with my bros, call me Steve Nash
Shawty, pulled up got thrashed
Folks ask, how I come in so fast

Spend these bands, then recoup it (Bands!)
Niggas know me, I be coolin' (Yuh!)
My bro handy mandy, got a tool in (Fa!)
This hoe wanna f*ck, told her cool it (Fa!)

Ain't on blood shit, but I be boolin (Nah)
Niggas do the same shit, It's really foolish
Shawty said slow down, wit all the usage (Yea)
Sippin on drank, this not no brewage

Mud, All in my cup (Mud)
Za, all in my blunt (Za)
Bad bitch, All in my face
Might got two, nina on my waist (Fa Fa)

Might pour a duece, straight to the face
Don't sip it too fast, might love the taste
Break the down, roll me some haze
Nigga test me, now he see haze

That nigga test me, now he see haze
I'm so up, and stuck in my ways
I don't think I'm ever gone change
Fuckit, I'm never gone change

Yea
I'm never gone change

Racks in the bank nigga, don't need to flex (Don't need to flex, yea)
Told my bitch after fuckin' wit me, who next?(Bitch, who next, yea)
Stay on go, she think I only want sex (Only want sex, nah)
Say nah baby, I really love that neck (That necky)

Rockstar Made nigga, just like Carti (I'm tripping, I'm tripping)
Purple Focused, I'm out of my body (I'm tripping)
Ice on a nigga, just like some hockey
(Yea) Shawty real lit off the Za and Bacardi (Yea)

Pedal to the floor, I just broke the dash
Ball with my bros, call me Steve Nash
Shawty, pulled up got thrashed
Folks ask, how I come in so fast

 Watch: New Singing Lesson Videos Can Make Anyone A Great Singer

Written by: Christopher Dowtin J.R

Lyrics © DistroKid

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind

Discuss the Rockstar Made Lyrics with the community:

0 Comments

    Citation

    Use the citation below to add these lyrics to your bibliography:

    Style:MLAChicagoAPA

    "Rockstar Made Lyrics." Lyrics.com. STANDS4 LLC, 2022. Web. 27 Jan. 2022. <https://www.lyrics.com/lyric-lf/6697309/HELLCATS%21>.

    Missing lyrics by HELLCATS!?

    Know any other songs by HELLCATS!? Don't keep it to yourself!

    Browse Lyrics.com

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    "Wake up, wake up. Wake up and look around you. We're lost in space and the time is _________."
    • A. our own
    • B. your own
    • C. so long
    • D. pass dawn

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

    HELLCATS! tracks

    On Radio Right Now

    Loading...

    Powered by OnRad.io


    Think you know music? Test your MusicIQ here!