BACIAMI

JOSH IS CANCELLED

(0 fans)

JOSH IS CANCELLED


2:57
20 

 Become A Better Singer In Only 30 Days, With Easy Video Lessons!

Yeah
You and I, we walk a thin line between
A love undefined and something so divine, I mean
Who am I to you? And who are you to me?
You were my
Partner in crime, stole my heart all the time
Claim me like I'm yours yet, you ain't wanna be mine
You were my funny little valentine
Remember when I
Took you to Bottega Louie?
I miss flirtin' with you on IG, "baciami"
Sunday nights when you'd call me out of the blue
Those little things meant everything to me but not you
Apparently, your contact pic of us for me was just nothing
Chased me places where you knew I'd be
You said, "you mean a lot to me," but now I'm nothing, huh?
Oh-ooh-whoa
You ain't gonna call me, I know
I try prying you up out my mind, but I can't seem to let go, I'm like
Oh-ooh-whoa
You ain't gonna be here no more
Can't help thinking that your love was a lie, but I don't really wanna know, ooh-whoa
I don't really wanna know, but
All I know is that I don't front
I don't fake love, I don't play love just to take advantage of you to make love, you see
You just don't respect me
You just lack empathy
You just want my shine, not my misery
When I needed you the most, you weren't there for me
I was there for you, through the thick and thin
I was there for you, but you won't let me in
Said don't wait for you, but if you want the truth
I'da stuck right through, anything to be with you
When I gave you love, you couldn't give it back
Treat me like I'm yours, but not behind my back
Gave you all I had, you split my heart in half
Yet half your heart is all I ever had
How ironic is that?
Oh-ooh-whoa
You ain't gonna call me, I know
I try prying you up out my mind, but I can't seem to let go, I'm like
Oh-ooh-whoa
You ain't gonna be here no more
Can't help thinking that your love was a lie, but I don't really wanna know, ooh-whoa
Nothin'
(Treat me like nothin', treat me like nothin', no)
Treat me like nothin'
(Treat me like nothin', treat me like nothin', treat me like nothin', no)
Did i mean somethin'?
(Did I mean somethin'? Did I mean somethin'? Did I mean somethin'? No)
Or was i just nothin' to you?
(Was I just nothin'? Was I just nothin'? Was I just nothin'? No)
Y'all were just fuckin'
(Y'all were just fuckin', y'all were just fuckin', y'all were just fuckin', no)
It don't mean nothin' to me, no
(It don't mean nothin', it don't mean nothin, it don't mean nothin', no)
It don't mean nothin'
(It don't mean nothin', it don't mean nothin, it don't mean nothin', no)
It really don't mean nothin' to me
(It don't mean nothin', it don't mean nothin, it don't mean nothin', no)
Oh-ooh-whoa
You ain't gonna call me, I know
I try prying you up out my mind, but I can't seem to let go, I'm like
Oh-ooh-whoa
You ain't gonna be here no more
Can't help thinking that your love was a lie, but I don't really wanna know, ooh-whoa
Something
Hope I meant something to you
Hope I meant something
Hope I meant something to you

 Become A Better Singer In Only 30 Days, With Easy Video Lessons!

Written by: Joshua Gong

Lyrics © DistroKid

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind

Discuss the BACIAMI Lyrics with the community:

0 Comments

    Citation

    Use the citation below to add these lyrics to your bibliography:

    Style:MLAChicagoAPA

    "BACIAMI Lyrics." Lyrics.com. STANDS4 LLC, 2022. Web. 6 Dec. 2022. <https://www.lyrics.com/lyric-lf/5736452/JOSH+IS+CANCELLED/BACIAMI>.

    Missing lyrics by JOSH IS CANCELLED?

    Know any other songs by JOSH IS CANCELLED? Don't keep it to yourself!

    Watch the song video

    BACIAMI

    18
    1     0

    Browse Lyrics.com

    Our awesome collection of

    Promoted Songs

    »

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    Which song was first sang by the band AJR?
    • A. Bang!
    • B. Way Less Sad
    • C. Burn the House Down
    • D. I'm Ready

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

    JOSH IS CANCELLED tracks

    On Radio Right Now

    Loading...

    Powered by OnRad.io


    Think you know music? Test your MusicIQ here!