Certified

Pe$o Pat

0 fans

Pe$o Pat


3:26
#1

 Become A Better Singer In Only 30 Days, With Easy Video Lessons!

If you want me babe
Then do what you needa do
Don't listen to ya stupid friends
Or you'll stay single too
No time for you playing games
No time for you choosing sides
Don't play cuz I'm that nigga
You don't like it, you don't like it when I tell you no
You wanna fight back, shawty I don't got time fa that shit no no
You better act right cuz a nigga like me don't come twice no
And bitch I'm certified you can go and ask all my ex hoes
I'm a one and done done done too many chances I don't give those
And if you fuckin with me then best believe you better act real grown
Cuz imma heavy lover I don't put my time into any women
And All I need is one I don't need no other
And we gon see the light ain't no undercover
I'm what you lookin for
You always say you want a nigga who gon respect ya
Who gon elect ya
Who gon never neglect ya
You wanna nigga who wont judge ya
You want a nigga who gon trust ya
You want a nigga who gon f*ck you like he don't love you
But he really loves ya
If you want me babe
Then do what you needa do
Don't listen to ya stupid friends
Or you'll stay single too
No time for you playing games
No time for you choosing sides
Don't play cuz I'm that nigga
Better act right, better act right, better act right
Bitch I'm certified, bitch I'm certified, bitch I'm certified
Better act right, better act right, better act right
Bitch I'm certified, bitch I'm certified, bitch I'm certified
Bitch I'm the one
Shawty get your shit straight, Shawty get your shit straight
Imma tell you one more time get ya shit straight
Cuz you ain't ever gonna find no one to replace me
If you want me babe
Then do what you needa do
Don't listen to ya stupid friends
Or you'll stay single too
No time for you playing games
No time for you choosing sides
Don't play cuz I'm that nigga

 Watch: New Singing Lesson Videos Can Make Anyone A Great Singer

Written by: Patrick Cardoso

Lyrics © DistroKid

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind

Discuss the Certified Lyrics with the community:

0 Comments

    Citation

    Use the citation below to add these lyrics to your bibliography:

    Style:MLAChicagoAPA

    "Certified Lyrics." Lyrics.com. STANDS4 LLC, 2024. Web. 23 Jun 2024. <https://www.lyrics.com/lyric-lf/5571721/Pe%24o+Pat/Certified>.

    Missing lyrics by Pe$o Pat?

    Know any other songs by Pe$o Pat? Don't keep it to yourself!

    Watch the song video

    Certified

    706
    32     1

    Browse Lyrics.com

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    Where was uncle Sam according to Hawkwind?
    A In his grave
    B On Mars
    C On the Moon
    D On holiday

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

    Pe$o Pat tracks

    On Radio Right Now

    Loading...

    Powered by OnRad.io


    Think you know music? Test your MusicIQ here!