Hustlin'

Othello

FAVORITE (0 fans)

Othello

Othello (The Tragedy of Othello, the Moor of Venice) is a tragedy by William Shakespeare, believed to have been written in 1603. It is based on the story Un Capitano Moro ("A Moorish Captain") by Cinthio, a disciple of Boccaccio, first published in 1565. The story revolves around its two central characters: Othello, a Moorish general in the Venetian army and his unfaithful ensign, Iago. Given its varied and enduring themes of racism, love, jealousy, betrayal, revenge and repentance, Othello is still often performed in professional and community theatre alike, and has been the source for numerous operatic, film, and literary adaptations. more »


3:04

 Become A Better Singer In Only 30 Days, With Easy Video Lessons!

I been hustlin baby
Yeah I got my ways
Know how to find a little shade on a summer day
Said I been hustlin baby
Yeah i'm movin fast
Now I make my own cash tell these haters go and kiss my ass
Huh
Ya boi's 19 the same year as my car
Brand new whip shifting gears in the lot
Next hit’ll bring tears to ya squad
Funny i'm still tippin tricks at the spot
And yall got me all fixed on the top like i'm God
But the odds i'm a God are the same as a fraud
That I ain't cuz when placed on the stage they applaud I ain't playin on God
Swear it costs a lot just to find out what you worth
Been a couple days since I ate stomach hurts
Ain't the same Jimmy layin in a hurst
I ain't in a gang still I hang with the mercs
Screamin money ain't a thang till they name in the dirt
Then they blame all they shame on the game and revert
To they ways that they came sayin shit but just words
And its gettin on my nerves
Damn this new years been bezerk
Locked us in so they could change the batteries in the birds
Copped a second job said f*ck that shit i'm tryna work
Don't concern just know that you can mark my words that
I been hustlin baby
Yeah I got my ways
Know how to find a little shade on a summer day
Said i been hustlin baby
Yeah i'm movin fast
Now I make my own cash tell these haters go kiss my
Hustlin baby
Ion take is slow
Bet I could find a grain of salt in the winter snow
Said I been hustlin baby
Shit I aint Rick Ross
But all my women come in pairs so these niggas think that i'm the boss
Uh
I ain't even really tryna flex but I am
Was sittin on the benches now i'm sittin
In the sand with a 40 and a stizzy in my hand
Like nigga god damn
Shorty be the lay of the land
Let me slay any day on demand
When its back to the trap its a wrap and a tap then nap
Load a fat ass dab i'm gone
Like nigga so long
They ask what I been doing lately
You still doing good the silence drives me crazy
I ain't heard from you forgot about me maybe
Its all good i just been
I been hustlin baby
Yeah I got my ways
Know how to find a little shade on a summer day
Said I been hustlin baby
Yeah i'm movin fast
Now I make my own cash tell these haters go kiss my ass
Hustlin baby
Ion take is slow
Bet I could find a grain of salt in the winter snow
Said I been hustlin baby
Shit I aint rick ross
But all my women come in pairs so these niggas think that i'm the boss

 The easy, fast & fun way to learn how to sing: 30DaySinger.com

Written by: Darien Suter

Lyrics © DistroKid

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind

Discuss the Hustlin' Lyrics with the community:

0 Comments

    Citation

    Use the citation below to add these lyrics to your bibliography:

    Style:MLAChicagoAPA

    "Hustlin' Lyrics." Lyrics.com. STANDS4 LLC, 2022. Web. 15 Aug. 2022. <https://www.lyrics.com/lyric-lf/5095395/Othello/Hustlin%27>.

    Missing lyrics by Othello?

    Know any other songs by Othello? Don't keep it to yourself!

    Watch the song video

    Hustlin'

    5
    0     0

    Browse Lyrics.com

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    The Outfield: "As you leave my place, won't you close ___ ____? And don't forget what I told you."
    • A. the book
    • B. the curtain
    • C. the gate
    • D. the door

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

    Othello tracks

    On Radio Right Now

    Loading...

    Powered by OnRad.io


    Think you know music? Test your MusicIQ here!