Water on Marz

Blazx

(0 fans)

Blazx


3:12

 Watch: New Singing Lesson Videos Can Make Anyone A Great Singer

Why is everything chrome?

(Cash)

Yeah, you know what it is
Blazx in this bitch
Yeah, we been some groovy n****s
Yeah, we been some wavy n****s
N****s been stealin' the wave (Blazx)
Yeah, yeah
Get it go

Everyone rolling in the party, aye
When I step out, I'm a start a wave 
Like a tsunami, can't hide from it
You can either join or you drown in it
I can show you how to get this cake 
But you gotta know how to make a wave 
And you gotta make it your own way 
Try and steal mine, you look silly
I know how to start a wave
I know how to start a wave 
I know how to start a wave
I know how to start a wave 
I know how to start a wave
I know how to start a wave
I know how to start a wave
I know how to start a wave

I know how to start, uh 
Party and I go so hardy
Yeah she like to call me her lil mari 
Ain't fucking with some shit 
Then I'm so outtie  
I'm so rowdy, I'm so gnarly 
Sky high drip, I know they want it 
I got forty on me horny and got hands 
Which one you wanna start with
Got a bitch that stay on ding, ding 
Got her wrapped around my finger, whoa
I will not share no ring, ring 
I don't wanna hear your call no mo
I ain't finna pay for no weave, weave 
I'm busy tryna go and get some doe
I'm a just take a flight, right 
Right to the stars and around the moon 

Everyone rolling in the party, aye
When I step out, I'm a start a wave 
Like a tsunami, can't hide from it
You can either join or you drown in it
I can show you how to get this cake 
But you gotta know how to make a wave 
And you gotta make it your own way 
Try and steal mine, you look silly
I know how to start a wave
I know how to start a wave 
I know how to start a wave
I know how to start a wave 
I know how to start a wave
I know how to start a wave
I know how to start a wave
I know how to start a wave

Oh, the water, it's wet 
Pull up with Tec 
You'll really get wet 
She lay on my chest 
Until, I am done with, uhh 
Yeah, all of the sex 
 Remember my name like kurt cobain  
You got designer but rock it lame 
What they call them jeans they c&c 
N****s jock the style they watching g
Used to laugh at the vest now that's all you see 
Give us our credit we started it 
That boy Ramsey, he was onto something  
Used to be a bum, till she got with me
Used to be a bum, till you copied me 
But he still a bum, cause he ain't that clean
Her pussy is sweet like, candy mane 
Got a killer hook like, candy mane

Everyone rolling in the party, aye
When I step out, I'm a start a wave 
Like a tsunami, can't hide from it
You can either join or you drown in it
I can show you how to get this cake 
But you gotta know how to make a wave 
And you gotta make it your own way 
Try and steal mine, you look silly
I know how to start a wave
I know how to start a wave 
I know how to start a wave
I know how to start a wave 
I know how to start a wave
I know how to start a wave
I know how to start a wave
I know how to start a wave

 Watch: New Singing Lesson Videos Can Make Anyone A Great Singer

Written by: Blazx Mar

Lyrics © DistroKid

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind

Discuss the Water on Marz Lyrics with the community:

0 Comments

    Citation

    Use the citation below to add these lyrics to your bibliography:

    Style:MLAChicagoAPA

    "Water on Marz Lyrics." Lyrics.com. STANDS4 LLC, 2022. Web. 4 Oct. 2022. <https://www.lyrics.com/lyric-lf/4823427/Blazx/Water+on+Marz>.

    Missing lyrics by Blazx?

    Know any other songs by Blazx? Don't keep it to yourself!

    Watch the song video

    Water on Marz

    45
    1     0

    Browse Lyrics.com

    Our awesome collection of

    Promoted Songs

    »

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    Bruce Springsteen: "Then I got Mary pregnant and man that was all she ______".
    • A. note
    • B. wants
    • C. wrote
    • D. thought

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

    Blazx tracks

    On Radio Right Now

    Loading...

    Powered by OnRad.io


    Think you know music? Test your MusicIQ here!