Ka-BAR (feat. Trey Geddings)

Tony Lagano

 Watch: New Singing Lesson Videos Can Make Anyone A Great Singer

Wooo
Ok
I got my

I got my Ka-BAR 
Everywhere that I go
I got my Ka-BAR
I keep it under my clothes
I got my Ka-BAR
The cops think I'm Rambo
Rain, sleet, hail, snow, yeah
I got my Ka-BAR
Everywhere that I go
I got my Ka-BAR
I keep it under my clothes
I got my Ka-BAR
Ain't nobody gotta know
The cops think I'm Rambo

Pigs break in my house
No proper warrant on a Wellness check
I'm not down
Ground and pound 
Turned into a Hellness check
4 obese cowards assume I Am a Threat because I Am a Vet
And they wonder why authority Figures get such disrespect
Power trippin', small penis Syndrome
Why you can't get your lady Wet
I served my country, this the Blatant disrespect I get? 
Deny my legal mail and notary
Because the law you claim to Respect is the one you seek to Circumvent
23 hour lock down because it's Me you want to protect? 
From white un-supremacists and Fake thugs
Shit is suspect
You antagonize the threat 
The highly trained combat killer Is what you resurrect

The highly trained combat killer Is what you resurrect
The highly trained combat killer Is what you resurrect
The highly trained combat killer Is what you resurrect
So you better watch out for who You fuckin' disrespect 

I got my Ka-BAR
Everywhere that I go 
I got my Ka-BAR
I keep it under my clothes
I got my Ka-BAR
The cops think I'm Rambo
Rain, sleet, hail, snow, yeah
I got my Ka-BAR
Everywhere that I go
I got my Ka-BAR
I keep it under my clothes
I got my Ka-BAR
Ain't nobody gotta know 
The cops think I'm Rambo

Mr. Lagano, come out with your hands up
Nah, f*ck you motherfucker 
It's about to get gorier than a Tarantino movie up in this bitch

Stop resisting
Stop resisting

Freedom
Don't got my
Daughter
Don't got my
Justice
Don't got my

Psychotropic drugs they gave Me in jail induced nightmares
Now withdrawing from em' Makin' 'em night terrors
And they wonder why they Shooting up public places on Epic scales
These officers and deputies
Need to be stopped desperately 
Posted standing armies 
All over the country
 There's constant consistent Corruption
They treat child molesters and Murders the same as if you Violate an injunction
A lack of morality
Control and revenue is their Function
Abusing their power and they Loving it
Claim they serving the public
Free to be dumb
And the masses eat up the shit

Come on

So close, so far away
Just around the corner
So close, so far away
Just around the corner
So close, so far away
Just around the corner

 The easy, fast & fun way to learn how to sing: 30DaySinger.com

Written by: Tony Lagano

Lyrics © DistroKid

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind

Discuss the Ka-BAR (feat. Trey Geddings) Lyrics with the community:

0 Comments

    Citation

    Use the citation below to add these lyrics to your bibliography:

    Style:MLAChicagoAPA

    "Ka-BAR (feat. Trey Geddings) Lyrics." Lyrics.com. STANDS4 LLC, 2021. Web. 25 Oct. 2021. <https://www.lyrics.com/lyric-lf/3847159/Tony+Lagano>.

    We need you!

    Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!

    Browse Lyrics.com

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    My name is _______. I live on the second floor. I live upstairs from you. Yes, I think you've seen me before.
    • A. Luka
    • B. Luna
    • C. Lucia
    • D. Lucas

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

    Tony Lagano tracks

    On Radio Right Now

    Loading...

    Powered by OnRad.io


    Think you know music? Test your MusicIQ here!