Flying Penguin (Graduation)

Garvi

 The easy, fast & fun way to learn how to sing: 30DaySinger.com

I'm focused on the come up
I gotta sit and wonder
How much I have grown, I wasn't shit last summer... I been 
So gone, steady minding my own
Did everything I could to try and stay in my zone
Steady tryna make a change but can't change it alone
It's hard for me not to feel hopeless 
Somehow, i guess rap became a focus
Planned it out, Now i'm not the one you want smoke with
I got the case open, with no trial
Nobody saying shit, never shifted any bowels
Fraternizing with words, I'm truly gifted with vowels, homie
Ain't make it yet but im walking these miles, homie
Feels like i gotta purpose
Angels wanna quote me, Not holy but spittin testament verses
I put in some work but i barely scratched the surface 
Still i wonder what my worth is
I trust no one, especially when money's involved 
How to gain my happiness' a problem y'all never solve 
Hit my homie on the line but the trap was calling 
Tryna get em out the hood, but them doors revolving
How do i convince the youth school brings success 
Niggas in the hood rich and graduates living in debt
On the mic to get a check simply 
Got bills and loans leaving my bank empty
Hear me out dawg i think i need a choir
This stress got me tired
I be writing things to get inspired 
All it does is force me to retire 
I ain't never been one to get required
Act like I'm hurt but I'm glad the hate it
Real feelings coming out, can't mask the hatred 
I don't really give a f*ck, i done graduated

Man i hate the rain
Drops crash on my face as i soar through the sky to avoid all pain 
Ground level never been kind to me
Humans will deceive, tryna feed lies to me
For a while i believed that my wings were useless 
Had me stuck, this can't be what the truth is
I carry baggage but i gotta get my weight up
Somehow i had to get my own faith up
Imma muh fuckin menace
Soon I'll get a bag and never floss, not a dentist 
Said f*ck the past, feeling wasn't authentic 
Rappin like i gotta incentive 
Some of these niggas out here just be poppin for a weekend 
Nobody speaking, these niggas cheating
Somehow i never got invited to the meetings 
Starve while you niggas been eating 
Never mind that, where's my choir
Feeling myself getting higher
I deserve respect, call me sire
Nothing like the nigga i was prior
I will never slow down or ceasefire...nah
Learn from you guys but the cast is faded
Beeing stuck on the ground had me aggravated 
Now I'm high in the sky, i done gradua...holdup 
I seen a friend turn to drugs at 14
Transform with the dope, call it morphine 
Life blurry, i ain't know it had chlorine 
Stress Wayne like the dude from New Orleans 
I been waiting for the comp, no one showed up
Kanye in the flesh, ain't no hold up
Lil off track, f*ck it nigga so what?
Graduated but I've given up no fucks

I strive to be different... you know
Nobody tryna grow, nobody tryna move up or move forward
Success comes with uncomfortableness 
Nobody's tryna be uncomfortable 
They tryna keep me down with them i can't do that man
Try and tell me i can't do something. 
Why i can't do it? 
Why i can't try?
I ain't never let another nigga tell me what i can and can't do
That's instilled in me
How will i ever know if I can fly if I don't try to

 Watch: New Singing Lesson Videos Can Make Anyone A Great Singer

Written by: Aderlin Familia

Lyrics © DistroKid

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind

Discuss the Flying Penguin (Graduation) Lyrics with the community:

0 Comments

    Citation

    Use the citation below to add these lyrics to your bibliography:

    Style:MLAChicagoAPA

    "Flying Penguin (Graduation) Lyrics." Lyrics.com. STANDS4 LLC, 2021. Web. 19 Oct. 2021. <https://www.lyrics.com/lyric-lf/3535730/Garvi>.

    We need you!

    Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!

    Browse Lyrics.com

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    Which movie soundtrack brought second life to "Girl, You'll Be a Woman Soon"?
    • A. Snatch
    • B. Reservoir Dogs
    • C. Shawshank Redemption
    • D. Pulp Fiction

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

    Garvi tracks

    On Radio Right Now

    Loading...

    Powered by OnRad.io


    Think you know music? Test your MusicIQ here!