Kongsi

Joe Flizzow


2:46
0 Views

 Watch: New Singing Lesson Videos Can Make Anyone A Great Singer

Ramai sangat gangster kat KL sekarang ini
Budak budak kecil
Kau nama tak hormat orang tua
Tahi kuching haaaa

Kongsi kongsi mari bicara
Kongsi pendapat dan juga idea
Masuk kongsi tiada keluar
Biar Kongsi jadi kongsi kita duduk diam
Kongsi kongsi mari bicara
Kongsi pendapat dan juga idea
Masuk kongsi tiada keluar
Biar kongsi jadi kongsi kita duduk diam

Naik bukit turun bukit
Gua dah lama tengok wayang tak perlu minta tiket
Dan silakan picit telefon panggil lah sedozen
Gua pun teringin nak tengok lu punya sepuluh sen
Alamak lu kredit pun takde terpaksa tembak
Tak guna lu bawak pisau ke peraduan menembak
Tak guna ada bola kalau tak reti sepak
Tak guna ada jalan kalau destinasi tak nampak
Tak guna jadi gangster kalau tiada wang
Gua tetap di jalanan tapi gua usahawan
Gua bursa sahamkan setiap perniagaan
Dan setiap gerak geri pelan harus dipersiapkan
Jangan kita mudah lupa kita bukan selamanya muda
Jadi kerahkan tenaga pergunakan usia
Bila jumpa orang lama jangan malu bersoal
Jika mahu kunci kuasa harus ada modal

Kongsi kongsi mari bicara
Kongsi pendapat dan juga idea
Masuk kongsi tiada keluar
Biar kongsi jadi kongsi kita duduk diam
Kongsi kongsi mari bicara
Kongsi pendapat dan juga idea
Masuk Kongsi tiada keluar
Biar kongsi jadi kongsi kita duduk diam

Ada cara duduk ada cara berdiri
Tangkap orang menyamar tangkap orang menyanyi
Tangkap orang melalak tangkap budak berlagak
Tangkap mulut berbuih berbual lepas cakap
Tangkap budak kosong bogel dan tak pakai baju
Ramai sangat kelkatu nak mendekati lampu
Teringin hendak menyinar naik sheikh tapi tiada dinar
Bila kena pegang gegar sikit air mata berlinang
Bukan nak jadi brader gua nak jadi orang berada
Supaya dapat menjaga setiap ahli keluarga
Bukan duniawi semata emas putih permata
Kadang kala aku rabun pakaikan cermin mata
Tuhan berikan petanda supaya ku selamat di sana
Dan selamat di sini setiap usaha diberkati
Budak tersusun rapi gerak cara koperasi
Biar mereka jadi besar kongsi kami gergasi

Kongsi kongsi mari bicara
Kongsi pendapat dan juga idea
Masuk kongsi tiada keluar
Biar kongsi jadi kongsi kita duduk diam
Kongsi kongsi mari bicara
Kongsi pendapat dan juga idea
Masuk kongsi tiada keluar
Biar kongsi jadi kongsi kita duduk diam

 The easy, fast & fun way to learn how to sing: 30DaySinger.com

Written by: JOHAN ISHAK, MIKAEL ADAM BIN MOHD RAFAE MICHEL

Lyrics © Sony/ATV Music Publishing LLC

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind

Discuss the Kongsi Lyrics with the community:

0 Comments

    Citation

    Use the citation below to add these lyrics to your bibliography:

    Style:MLAChicagoAPA

    "Kongsi Lyrics." Lyrics.com. STANDS4 LLC, 2021. Web. 7 Dec. 2021. <https://www.lyrics.com/lyric-lf/1716622/Joe+Flizzow>.

    Missing lyrics by Joe Flizzow?

    Know any other songs by Joe Flizzow? Don't keep it to yourself!

    Watch the song video

    Kongsi

    2.5M
    10,932     622

    Browse Lyrics.com

    Our awesome collection of

    Promoted Songs

    »

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    "Take me to your heart, take me to your soul. Give me your hand before I'm old."
    • A. Mariah Carey
    • B. Michael Learns to Rock
    • C. Michael Jackson
    • D. Backstreet Boys

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

    Joe Flizzow tracks

    On Radio Right Now

    Loading...

    Powered by OnRad.io


    Think you know music? Test your MusicIQ here!