close

 
Cory

Follow
Comments
 

♡ Noelle ♡
Ha Ha, I like your info...just because my name is in it ;) lol
3 Likes · Jan 04, 2013 at 9:12am
Cory
text me... anyone?
Like · Sep 24, 2012 at 9:09am
adriana:)
hey its adriana my other one mess up so can u accept me again
Like · Sep 04, 2012 at 12:39pm
Cory
idk...
Like · Jul 13, 2012 at 9:24am
Cory
My life sucks without Brittany:(
Like · Jul 11, 2012 at 9:20am
Cory
@Brittany...i did knock some1 up n guess who it was...YOU...o wait u already knew tht...ha u hav 2 stay wit me ha...o n Brittany get a life LOSER:))
Like · Jul 10, 2012 at 7:06am
Cheyenne
Leave my best friend alone...she dont want you so get the fuck over it and quit saying she your bitch because we all know she not...
5 Likes · Jul 10, 2012 at 6:18am
Brittany
I am NOT ur bitch
11 Likes · Jul 09, 2012 at 9:29am
Brittany
Cory! Michael is my bro! so dont mess u him cuz i not gonna help u get out of ur problem wit him...bc i get u out of too much shit
2 Likes · Jun 01, 2012 at 7:14am
Brittany
Cory everything is not bout me...i dont want to put up wit ur shit so leave me the fuck alone!
2 Likes · May 18, 2012 at 7:15am
Show More
Friends
View all



Cory


Clintonville

Sorry, there are no songs added yet into the playlist.