Lyrics.com »

Search results for 'you and me in my pocket dubstep remix to milow by dubstep'

Yee yee! We've found 28 lyrics, 100 artists, and 100 albums matching you and me in my pocket dubstep remix to milow by dubstep.


Albums:

Milow Live (Milow) · Milow (Milow) · Milow (Milow) · Milow (Milow) · Milow (Milow) · Milow (Milow) · Milow (Milow) · Dubstep Remix (Royal Music Paris) · You and Me (In My Pocket) (Milow) · You and Me (In My Pocket) (Milow) – and 90 other albums »


Me and my clique
MCs can't stand me
I'm antisocial when I'm angry
I'm the guy with the shotgun in Jumanji
No fair when I enter a stampede
I was
Say I won't go drop a double album, and rap double time on all dub-step
Got no producers, just me rockin' over beatboxin' by Dougie Fresh
Say I won't
You fucking heard me cunt I want you really dumb haaaaaah

Strapped with these insanities my rage is influenced 
By pages and pages of music took me
in hand
All good I'll get by
But I hope you understand
The same values I had
Still define who I am
I'm a hip hop boy
Leave the dubstep to club heads
I
Bitch I got my rights and I got two guns
And a pocket knife, yeah I cocked it twice
You have dropped it, ice
Stopped the rice, ox eat rice,
be that fuckin' clique that you can trust in
You heard game his enemy's my enemy
Young buck callin' me he wanna be a friend of me

My hearts empty
to cold-crushed tapes to get sold
I set my demo in a silvia-treated me cold
Time flew cause I was gettin' my shit off
Sixteen-now it's about the time to set my
And these beats in my pocket was that blueprint for him
I'd play my little song in that old back room
He would bob his head and say, damn, oh, that's you
But
there like a mime and let the chance pass by
Back of my mind, he could change your life

With all these beats I did, at least let him hear
At least you
that you knew that it didn't feel the same
Down deep in your mind got you bonin' me again
Oh Babe, Oh Babe
Babe, Don't pretend that your girls stuff
And made it complicated for him to illustrate it
My dexterity, put him in fear of me
And had his mind bewildered by everything he was hearin' see
That was
him to illustrate it
My dexterity, put him in fear of me
And had his mind bewildered by everything he was hearin see
That was enough to slow his whole
Y'all know what this is (D-Block!)
Oh yeah, by the way
This is the remix (Woo!)

[Chorus]
You can kiss your ass goodbye (d-block, d-block,
a hyper but a flow 
Let me take you for a cruise and we go to Tahoe 
We can smoke and ride to the remix of "Nice & Slow" 
Ain't no reason to say no, all
Committee

It's H-U-E-Y, home fly G five
And by the look in my eyes she have nice thighs
But her mama done gave her then grew from local to major
My pockets
Y'all know what this is (D-Block!)
Oh yeah, by the way
This is the remix (Woo!)

[Chorus]
You can kiss your ass goodbye (d-block, d-block,
had too much of that corny yack
So watch where ya goin
And know where you at
Cause me and my goonz don't know you like that
Never been a sucka
you know we was signing to Jive

Dropped, "Too Hard to Swallow" "A Pocket Full of Stones"
Put the remix on "Menace" shit we had it going on
Got,
was signing to Jive

Dropped, "Too Hard to Swallow" "A Pocket Full of Stones"
Put the remix on "Menace" shit we had it going on
Got, love in the streets
through my pockets anyway?
Why you dissin me man?
[m]	i'm movin' on
[r]	psst, yeah?
[m]	yeah!
[r] shit get real in here
Shit get real in here
Shit
through my pockets anyway?
Why you dissin me man?
[m]	I'm movin' on
[r]	psst, yeah?
[m]	yeah!
[r] shit get real in here
Shit get real in here
Shit
Breakbeats and windmills on concrete 
Covered by cardboard, seafloor to skyline 
Bottom line, in rhyme yo, put in time you shine 
That's right sometimes I
Breakbeats and windmills on concrete 
Covered by cardboard, seafloor to skyline 
Bottom line, in rhyme yo, put in time you shine 
That's right sometimes I
Multiple Memphis scares, outlining your insides wit' bars
Grippin' your nina hard, bitch my blood inhaled by heart

When the fuck you gon' start recognize
through my pockets anyway?
Why you dissin me man?
[m]	I'm movin' on
[r]	psst, yeah?
[m]	yeah!
[r] shit get real in here
Shit get real in here
Shit