Search results for yo bitch choze me by mr lil one

We've found 1,160 lyrics, 100 artists, and 100 albums matching yo bitch choze me by mr lil one:


Albums:

Bitch Bitch Bitch (Rudiments) · Bitch Bitch Bitch (Rudiments) · Mr. Lil One's Greatest Hits (Mr. Lil One) · Best of Mr. Lil One (Mr. Lil One) · The Best of Mr. Lil One (Mr. Lil One) · Lil Miss Swaggar (Cymphonic) · Lil Star (Kelis) · The Dave Rooney Trio Live at Diamond Lil's (Dave Rooney) · Lil' Darlin' (Red Garland) · Just a Lil Bit [3 Track Single] (50 Cent) – and 90 other albums »


gin 'fore youu get to sinnin' on them busters
Emptied his clip, passed by like he didn't know me
Everybody duckin', my fuckin' lil' homies

Lil' homies
Drinkin gin 'fore youu get to sinnin' on them busters
Emptied his clip, passed by like he didn't know me
Everybody duckin', my fuckin' lil' homies

Lil
got a whole lot more weight to gain
And call me by my new name
(What is that?) featuring Lil Wayne

[Chorus]

(My nigga, featuring Lil Wayne,
[Too $hort]
One time it's by Lil' Jon and the Eastside Boyz
Who we talkin to man, who we talkin to
Any nigga that act like a wha (bitch)
Any any
the muthafuckin niggas with his tech.
He offered me a job said he'd front me what I needed
I said that I was with it dreamin one day I would be..
Mr. Big!

chorus:
Everybody forgotten about me..
Will I ever, ever, EVER, be free?
Huh, uh, HUH?

[Lil Wayne - Verse 1ne]
Just when they thought it was safe
I picked up
And acknowlegde me when I'm right
(Baby)
Lil bitch, If ya hard head ass listen I might
(Lil Wayne)
be	 I'm all ears
(Baby)
Get yo ass in this car
(Lil Wayne)
{ } = Mr. Mixx in a deep voice

Intro:  [Excerpt from a porno movie of a woman being fucked]

Mr. Mixx:
Yeah, bitch.  I know you used to clown
to a better you do better gettin' yo ass
Out off up in that coupe bitch, see your ass on that new
Leather and re-coupe bitch,
Its only me you bitch on our way
[Redman] 

What you know about it? (4X) 

A what you know about it? 



Yo.. get it right from jump 

Doc tapin on debate for months 

I
of the kings 
If I got a bitch with me she got ass in them jeans 
Rollin through yo' neighborhood, my Cadillac so clean 
Servin all you suckers cause you all
harmonicizatiumal purposes, while de ones with de m.b.a.'s hit de lobby 'n sell some shit, 'fo de customers over-run yo' ass! me
Le, lil' guy, go get yo' rubber girl
Weezy, fresh, and unplugged

[Verse 1: Lil Wayne]
Give me a big fine bitch in a dress
One put them lips in effect
Suck the dick 'til the shit in her
got a whole lot more weight to gain
And call me by my new name
(What is that?) featuring Lil Wayne

[Chorus]

(My nigga, featuring Lil Wayne,
blowin' kisses at me
But slow yo' role hoe
Lil mama strictly dick
I'm the bitch that got you lame hoes talkin' shit
I'm off the glass got these niggas
Whoa! (It's Queen Bee nigga)
It's the jump off (Come on)

[Verse 1: Lil' Kim (Mr. Cheeks)]
I been gone for a minute now I'm back at the jump off (Jump
me, look bitch I'm sayin'
You don't listen 'less that tec-9 sprayin' yo' ass
Glass breakin' in your home boy, thinkin' you fast
I never mash out, 'til
' bitch." "Make the money hoe!"
"On!" "Tell me some of that old lies of yours,
And make me stop thinkin about the truth!"

Suga Free
Here I go! Yo!
Shit they
pussy go far
On top of the dick, then ride
Get down like running backs, side to side
Take yo clothes off, one by one (bitch)
Me and you gon have some
want bitch call me on my Sidekick
Never answer when it's private damn I hate a shy Bitch
Don't you hate a shy bitch yea I ate a shy bitch
And she ain't
let it goooo

Yo, they call me Mr. Intellectual, I keep a bunch of vegetables
Carrots and the broccoli, how the hell can you stop me?
Naughty by
joke
Before a nigga fuck', yo, I got some head (What?)
Took me to the crib, laid me on the bed
I knew this was a rich lil' whore
She gave me $100, but I
around
Girls jump on that dick
It ain't gonna be no standin' around
Now lets get crunk in this bitch
And ladies
Show em yo shit
A lil' hip a lil' thigh
Call me what you want bitch call me on my Sidekick
Never answer when it's private damn I hate a shy Bitch
Don't you hate a shy bitch yea I ate a shy
bitch with long hair with coconut derrière
Like smokin' the thinnest air I open the Lamborghini
Hopin' them crackers see me like look at dat bastard