Lyrics.com »

Search results for 'work no nah no no my daddy dont extended version by bow wow wow'

Yee yee! We've found 28 lyrics, 92 artists, and 100 albums matching work no nah no no my daddy dont extended version by bow wow wow.



Bow-wow-wow Yipy-yo Yipy-yeah
Bow-wow-wow Yipy-yo Yipy-Yeah (4x)
Inner City Posse got the Dogbeats (3x)
Is in the house

Waiten at the light as my bass thumps
Wow there is something going down
Like the storm in the sky
I ain't gonna be played by your behavior
How can I trust someone who's lying to me

So
[Bow Wow]
I know this girl named Cindi (OK)
Loves to rock Fendi (wow)
When she leaves the mall
The stores is all empty
East-coast, New York, my up
to a friend of mine, 
He says making money's just a waste of time.
He's a lazy gent, he don't pay no rent, 
He's all bent out of shape from living in a tent.
[Mario] 
Uh huh, yeah yeah, bow wow Mario,
Y'all ready

[Chorus] 
I'll move on 
Here I live by, knowing I don't like what's on the table
playing the game

[Lil' Bow Wow]
I'm at the mall on Saturday 
I ain't got no cap on my salary so you know I'm tearin' it up
I mean there is so many
a real n****'s all I need
Fake b****es try to take my place fall to they knees
Don't violate see my man he don't like no scrapes
And if I heard you was
bullets don't swerve, curve
No bullshit
Back in ya hand, find me
Call Earl, death is the ways of the world
Y'all made criminals
Tryin' to wild out
y'all 

[Some bitch:]
Wait, com'ere! 
Oh my god, you don't remember me? 

[Jamie Maddrox:]
Nah... 

[Some bitch:]
I had a crush on you for like
Throw me the ball and watch me what I do with it
We got Bow Wow in the house
My man Lil' Zane, Lil' Wayne, Sammie sang to me

Strike one, got you
what you think
Pass the 40 right by me
Cause you know I don't drink
I remain sober when I drop a hit
But I put gum in my ass cause I like to pop shit
Evander Hollyfeild.

I might come to your town shut a show down 
Got the whole crowd screaming lil bow wow.
Without the lil but I'm still on top back
y'all 

[Some bitch:]
Wait, com'ere! 
Oh my god, you don't remember me? 

[Jamie Maddrox:]
Nah... 

[Some bitch:]
I had a crush on you for like
don't like no scrapes
And if I heard you was fronting I hope on the case
Wild one? Maybe, but I'ma protect my baby
Test me fool and by the end you gon'
a gangster but you never pop nuttin'
We said you a wanksta and you need to stop frontin'
You ain't a friend of mine (yeah)
You ain't no kin of mine (nah
foreal let me, lemme holla at you foreal, no, no bullshit
("I am making a total ass of myself") Fuck nah
("I am your conscience! ") Aiyyo check it out,
walk by
No jail we got bars
Everybody know that my crew go hard
Go go go go go go go ( go hard)
Go go go go go go go ( go hard)
Go go go go go go go
the twenty-six inch
You see my rims, they bigger than Bow Wow
Get money, fuck bitches, that's what I'm about now
The Phantom, ugly, The Bentley, retarded
a fiction, there is only now!

Check it!
It was the kind of love Most people only find it once
Divinely touched by angels; There was no time for lust
assassin
It's like in a action
Cause for the cash in my own zone we known for blasting
Busting, no need for discussion
We don't discuss, we stay close
Gotta holla at my daddy and my nigga griles too

And God kno, and God know I'm thug life, you fuckin' right
So if nigga play with me of the op I gotta get
to heaven up with you
Gotta holla at my daddy and my nigga griles to
And god know
And god know I'm thug life, u fuckin' right
So if nigga play with me
Plus you wear the shoes well, the suits flows nice
I don't like the notes too well, let's be more precise
Meet me by the VIP let's pow wow
Whisper in
dudes, none of y'all can stop me
Bow Wow's got game, but he's five foot three
Nice crossover dog, try that jive on me
Might need a little backup to hang
Tossed in the air by my own arm, and launched so hard I broke my collarbone
(And when it's my time to go, I'm still not leaving)
Stop for no one, I don't