Search results for with a strap by yo gotti

We've found 529 lyrics, 17 artists, and 17 albums matching with a strap by yo gotti:


Albums:

Strap It On (Helmet) · Strap It On (Helmet) · Strap on the Side [Cassette Single] (Spice 1) · The Boy with the Arab Strap (Belle & Sebastian) · Strap It On (Helmet) · Boy with the Arab Strap [LP] (Belle & Sebastian) · Strap It On (Helmet) · The Boy with the Arab Strap (Belle & Sebastian) · Irv Gotti Presents: The Murderers (The Murderers) · Irv Gotti Presents: The Murderers [Clean] (The Murderers) – and 7 other albums »


[Chorus]
[Black Child + Charli Baltimore]
My nigga Ja sold more records then a {O.G.}
Ty flyin by in 'Lac truck like a {O.G.}
And Gotti's dough's
[Chorus]
[Black Child + Charli Baltimore]
My nigga Ja sold more records then a {O.G.}
Ty flyin by in 'Lac truck like a {O.G.}
And Gotti's dough's
Irv Gotti
Game back on his shit, I'm enemies with everybody
Game cook crack, transform to Yayo
The new Suge Knight nigga, minus the K, yo!
I keep
with the hotties
I'm numero uno in your eyes honey poppi
Yo lady Gotti
Thugged out, hooriding ready to kill
Yet make me feel like others can't with
shit begin, put this product placement on your chin
The realest nigga breathing, y'all pretend
Real crippy since I hopped off the swing
With my strap
s*** begin, put this product placement on your chin
The realest n**** breathing, y'all pretend
Real crippy since I hopped off the swing
With my strap
nigga yo believe that
Slang powder, weed, and crizack
Tell me where the ?
Homicide, daily live hangin' where it's izat
Came bent nigga with gun knives
[verse 1]
First of all yo gotti represent every thug
Went to school graduated operated with drugs
Had knowledge went to college fucking bitches
gotta turn these Boys II Men
Naughty By Nature, cause by nature I'm naughty
Fool, you better ask somebody

Yeah
Yo-Yo, 199-Trey
Givin' a knock-out
with 12 gauges, L.A. Times front pages
Leavin' mingled bodies hangin' on stages
Collapse fools with raps, peeelin' caps with straps
Twistin' off
them niggas you roll with whatever you want
But you and I know what's goin on
Nigga pay back Tah, I know your bitch ass from way back
Witness me strap
niggas ain't lawyers
And everybody saw you and ain't that a bitch!

And this here is the Carter oh! yo! And this here is the Carter yo! oh!
This one
like a mail stamp,
Amps and beats, technics is what I come with, 
Gangsta's and pimps and balla's is who I fuck with...

FUCK nobody safe when I see
you got some hash to hit?
Cash to get, glocks to pop and shit
(What you talkin bout?) Everybody's got questions and shit
(Hey yo, what's up with
Yo, I block the bronze, the Kid Golden Arms
I tear by shorty, with the Iron Palm of Dragon Breath
Burn through your body, you see about
A head Gotti
[Talking: Yo Gotti]
I'm a North Memphis Survivor...Survivor
I'm a North Memphis Survivor...I'm a young nigga, money and power
I'm a North Memphis
the 
?Nicki Scarful? comin' through the bus death 
Spreads through camps like ?Parvul? 
Young Gotti Kurupt & see with the dope & the green weed 
Indeed I'm
a Crush Pineapple
Gotti goin' last long but I ain't sipping with that bowl
Drinkin at the bar baby I be way too throwed
And I guess a player had about
boulders
Rollin with my chip Motorola
Blazer all fucked but I ain't walkin
Head feelin light cause my stomach startin to talkin
As I roll by hoes yellin
Gotti, Gotti was
With Trip and two other grimees, The Twinz
Let me begin then explain
I'm at this bitch crib and I think she got me framed
Stuck
up
Hootie hoo slapped ya boys across the cheek with Isotoners
And went to tell yo momma and yo pop that you was a goner
Tell em Big Boi did it, I
to tripping, boy, boy
Boy, don't let me strap that clip in, boy, boy
Boy, you know I get to tripping, boy, boy

My money up when them mills come
LA Reid with
can't deal with
Try it (hataz) you gonna get yours to the heart
Lesson tonight by the four-four
Niggas want more than a little bit, hot shit
L.l. an red
You decide to keen your pride 
I ain't waiting ain't got no patience 
Raised by the Grove I ain't got an education 
24 7 shawty fuck a vacation
the 
"Nicki Scarful" comin' through the bus death 
Spreads through camps like "Parvul"
Young Gotti Kurupt & see with the dope and the green weed 
Indeed I'm