Lyrics.com »

Search results for 'whats up by ti'

Yee yee! We've found 42,359 lyrics, 0 artists, and 6 albums matching whats up by ti.


by gosh, I'll never night-herd again.

Come a ti yi yippee, come a ti yi yea,
Come a ti yi yippee, come a ti yi yea.

Feet in the stirrups
by gosh, I'll never night-herd again.

Come a ti yi yippee, come a ti yi yea,
Come a ti yi yippee, come a ti yi yea.

Feet in the stirrups
by gosh, I'll never night-herd again.

Come a ti yi yippee, come a ti yi yea,
Come a ti yi yippee, come a ti yi yea.

Feet in the stirrups
ahead

Don't mess your face up with bitter tears
'Cause life is gonna be what it is
It's okay, please don't delay from smiling
There're brighter days
country and me
Oh, oh, my country tis of thee

Well we both grew up, things were good
Things that we had known
Some said we had lost something
Some said we
Somebody buy some more dro', so we can smoke, please?
Now what's yo name?

[T.I.] 
I'm pussy bumper, number one.

[Neptunes] 
Yeah, I said what's yo
now what
My a-town fuck nigga now what
My n.y. fuck nigga now what

[T.I.]
The smallest nigga in the trap with a scrap
You talk shit pussy nigga
A disaster scenario
So don't look at what you did
This melted gelato

I love you! Ti amo! Je t'aime! ¡Te quiero!
It's not love but wait

I'll be
peace can never be
They just couldn't see what one dreamer can do

Tis the fortune of children to have such a choice
To grow up to be dreamers
to be
In the old spot by the river
Right well known to you and me
One thing more for signal token
Whistle up the marchin' tune
With your sword upon
though u know what I'm sayin'?

[T.I.P.]
Nah home boy man I told y'all I was gonna let you do this s*** for a minute

[T.I.]
Nah man hold up man I'm
though u know what I'm sayin'?

[T.I.P.]
Nah home boy man I told y'all I was gonna let you do this shit for a minute

[T.I.]
Nah man hold up man I'm
make you hot as Las Vegas weather
Listen up close while I take it backwards
I'm not a prostitute, but I could give you what you want
I love your braids
esrever dna ti pilf nwod gniht ym tup I
(Come on)

If you a fly gal get your nails done
Get a pedicure, get your hair did
Boy, lift it up, let's make
esrever dna ti pilf nwod gniht ym tup I
(Come on)

If you a fly gal get your nails done
Get a pedicure, get your hair did
Boy, lift it up, let's make
Magellan said...
Mglln: ...What?
Yakko: And got hit by a spear
 
YW+D : Whoopie ti-yi-yo
       Farewell, Magellan
       You almost made it
to be servin'" "What you doin'?"
"Mob-mobbin like a motherfucker"
"Tis the season, to be servin'"

Short than a motherfucker snatched up by one-time
Mob-mobbin' like a motherf***er
'Tis the season to be servin'

Short than a motherf***er snatched up by one-time
Make a phone call and be back to ball by
Mob-mobbin' like a motherfucker
'Tis the season to be servin'

Short than a motherfucker snatched up by one-time
Make a phone call and be back to ball by
dei tanti
Io, che non ho niente
Ti chiedo, amore mio
Ti dedicare la tua vita solo a me
I love you, per sempre
I love you I love you I love you
up
Like this, so do la fa mi do re
Can you do that

So do la fa mi do re

So do la ti do re do

So do la ti do re do

Now put it all together
up
Like this, so do la fa mi do re
Can you do that

So do la fa mi do re

So do la ti do re do

So do la ti do re do

Now put it all together
now what
My a-town fuck nigga now what
My n.y. fuck nigga now what

[T.I.]
The smallest nigga in the trap with a scrap
You talk shit pussy nigga
where we reside
'Tis enough for now to set you down
And gaze on you
Years go by, wonder what you did
Yet in a minute you can change your life
All
then, Lorena
More than we ever dared to tell
And what we might have been, Lorena
Had but our loving prospered well
But then, 'tis past, the years are