Search results for what ya feelin by walter beasley

We've found 1,126 lyrics, 100 artists, and 100 albums matching what ya feelin by walter beasley:



People sing about the coming of spring
But what is comin' down around it's snow or it's rain
It's insane and I'm still in the same gang
The way
People sing about the coming of spring
But what is comin' down around it's snow or it's rain
It's insane and I'm still in the same gang
The way
Get your ride on nigga it's ya rock or what?
Lots of luck
You really couldn't need it
Hella heated
Mothafucka let the glock erupt
Box him up
just standing around.
Oh what would ya do when it all fall's down on you
And you can't walk away.

I gonna' stand up and fight, gonna knock out
[Afrika]
Zigga-one, zigga-two, zigga-three, zigga-and..
Mindin my business, hangin on the scene
Kangaroos rolled by -- but I was clean
?? got my
and shakin'
I know you're feelin' me, so get up out ya seat
Come on and nod ya head with me
(Nod ya head)

When we get down with the black suits, baby
Just let
We gone set this shit off on the 1 and 2 and 3 
On the 1 2 3

I got a nigga me and him we be chillin'
We like to kick it he be feelin' what I'm
a place that never closes? 
I can hardly hear ya' 
Holy moses lookin' so sad 
What's a nice boy like me 
Doin' by the dance floor after hours? 
Dozin'
Yeah!
Well, what a wonderful day. I want ya'll to know, oh now.
I've got a beautiful feelin'.
I got everything, everything's goin' my way.
vigorous
Stroke that nigga like a zig zag rolled cigarette,
And I do it to get my dick wet
Brain grain rotten, I was a 12 year old gettin' raped by my
to tell ya that I'm really feelin your style
Saw ya walkin by and couldnt letcha pass
Gotta tell ya that I'm eally feelin your smile
But even better is
to me?

Oh, I want to get closer
Oh, baby, lemme show ya
Oh, I see ya comin' over
Makin' your move I'm waiting on you to
Oh, tell me what I want
Intense 
I know you're feelin' it 
But what's it comin' to when we wanna 
Get a rocket ship outta here? 

I just got to tell you 
Yell it to ya girls
it up
Slam dunk da funk 
A put it up
If ya got that feelin
Slam dunk da funk
A put it up
A put it up

By now you want to know
What hits you
and shout? You know what I'm talkin' about
Baby won't ya drive me wild? Baby let me see you smile
Watching you, it's alright now

For now I see all the sickly,
Have a baby by me, baby! Be a millionaire (Oh)
Have a baby by me, baby! Be a millionaire (Come see what I mean)
Have a baby by me, baby! Be
on the Memphis Line
I sent my love a letter without no stamp, ha
And what good is a letter without no stamp?

Good-bye baby
I'm feelin' so alone
I'm movin' on
I
ya say.. yay-yaay.. yay-yaay
Ya'll feelin' my pain?.. I've been runnin' wild time and again
Ya'll swerve in my lane.. I'll pull up and start poppin'
know how I feel

It's a new dawn
A new day
A new life
For me feelin' good

Dragonfly out in the sun 
You know what I mean 
Butterflies all
accumulating cuts and scars

Behind bars

What fight? The nigga trip, C.O. the rest he might scared
By couldn't squeal, I's like officer that nigga right
it up
Slam dunk da funk 
A put it up
If ya got that feelin
Slam dunk da funk
A put it up
A put it up

By now you want to know
What hits you
it every time I step it evn though I'm well respected I got a weapon your past is terrible your future's worse

Let me put this Walter PP all in ya
shiver from head to toe
Move my waistline side to side
Come on, push up on me, I'm feelin' hot tonight

What I gotta do to get a little closer to you,
Talkin' 'bout Lu, who? What ya gonna do?
Oh, and I feeling so bad, have you ever been had?
Oh, by [Incomprehensible] sweet Lucy
want to get closer!
Ooh! Baby lemme show ya!
Ooh! I see ya comin over!
Makin' your move I'm waiting on you to
Ooh! Tell me what I want to hear
Ooh!