Lyrics.com »

Search results for 'what are we doing here by ray boltz'

Yee yee! We've found 930 lyrics, 100 artists, and 100 albums matching what are we doing here by ray boltz.



Scars
Words and music by Ray Boltz
I heard Him call my name
He said I've come to save you
But I was so ashamed
I turned to walk away
He reached
hand shifting gear
Wondering what I'm doing here
'Cause both our minds
Are occupied by memories

Like a forest in my eye
Are the pillars of the sky
Hey now! 
Yeah, I say we would have no luck at all 
Jimmy, I want you to tell me about that 
seven foot four What did you do! 
     Well Ray
Just hunks of metal, but they knew exactly what they were doing.
      Journalist: Hmm. There was another cylinder came last night.
      Artilleryman:
and only
Stop doing what you keep doing it too 

Things are getting strange, I'm starting to worry
This could be a case for mulder and scully
Things are
and only
Stop doing what you keep doing it too 

Things are getting strange, I'm starting to worry
This could be a case for mulder and scully
Things are
We demand a universal grid
We demand a universal grid
We demand a universal grid
We demand a universal grid

ID-Ray High, Gridlife Chronicles,
what we do
It would be ludicrous to think that we are new to this
We do this

How y'all doing in here?
How y'all doing up in here?

[...]
to no good and know the crease
And we ain't always gotta pass through the hood without speaking (how you doing)
We ain't out here threatening your lives,
del encanto,
Me voy! (x3)

Nuestro propio animal canta a la gente pa'gratis ,
Hey babe what are we doing here? .
Laaaaa,loooh,patria.
Isla del encanto,
what we do
It would be ludicrous to think that we are new to this
We do this

How y'all doing in here?
How y'all doing up in here?

[...]
ready to what
Breaking and shaking when we doing our 'ish
J-rock from the Beat Junkies ready to mix
'Cause they cutting up the wax for everybody
Come
Listen up here's another lesson 
Chapter two of this saga 
Sparks yet another question 
Are you doing just enough to get by 
To try and fool 'em
What are we coming to
No room for me, no fun for you
I think about a world to come
Where the books were found by the Golden ones
Written in pain,
and only
Stop doing what you keep doing it too 

Things are getting strange, I'm starting to worry
This could be a case for mulder and scully
Things are
here 
Love will last forever 
We are forever to the end 

believe it if you like 
You might as well by trying 
As doing nothing here at all 
Sleeping in
What are we coming to
No room for me, no fun for you
I think about a world to come
Where the books were found by the golden ones
Written in pain,
Right, Miss Right
What are you doing today? (What are you doin' baby)
Wasn't expecting you tonight
Oh Miss Right, Miss Right
How about we disappear?
Said
What are we coming to
No room for me, no fun for you
I think about a world to come
Where the books were found by the Golden ones
Written in pain,
here to stay
 
What are we coming to 
No room for me, no fun for you 
I think about a world to come 
Where the books were found by the Golden ones
by a phone
Wondering why they feel alone
In this life

Are we all just satellites?
Where's the love? Show me tonight
Here's the moment we unite
Tell me the truth what are you living for
Tell me why, why are you near
'Cause if you cannot make yourself a good noise
Tell me what you're doing
What are we coming to
No room for me, no fun for you
I think about a world to come
Where the books were found by the golden ones
Written in pain,
There seems to have 
been some disturbance here.  Pardon me, sir, did you see what happened?

SPOKEN: Yeah, I did. I's standin' over there by
the hurricane monsoon
Switched up, came to redecorate the room
My ears are ringing from hearing the same sound
So what now all of the walls just came down
I