Lyrics.com »

Search results for 'we thuggin remix by fat joe'

Yee yee! We've found 222 lyrics, 100 artists, and 100 albums matching we thuggin remix by fat joe.


Albums:

Life in the Fat Lane: Fat Music, Vol. 4 (Hutchinson, Hutch) · Fat Music, Vol. 5: Live Fat Die Young (Hutchinson, Hutch) · Fat Music for Fat People (Hutchinson, Hutch) · Fat Music, Vol. 8: Going Nowhere Fat (Less than Jake) · Thuggin' (Magic) · We Thuggin [Sweden CD] (Fat Joe) · Young and Thuggin' [Clean] (Turk) · Young and Thuggin' (Turk) · We Thuggin (Fat Joe) · Thuggin', Ballin' and Pimpin' (Hutchinson, Hutch) – and 90 other albums »


Fat Joe

And that bitch, Remy Martin

We thuggin'

You know the rest
Got the tank top on that show the vest

I know some chickens that be
[Fat Joe]
Yeah, T.S., yeah, uhh
Yo, yo...

Wonder if we all V-S'es'us
Wanna know the streets that we fuss
Now sit back and witness
[Fat Joe & R. Kelly:] 
What? Keep going baby! 

[Fat Joe] 
Whoo! Whoo! Terror Squad! Uh, uh-huh
Rockland! Joe Crack, the are

[R. Kelly]
[Fat Joe]
Yeah, T.S., yeah, uhh
Yo, yo...

Wonder if we all V-S'es'us
Wanna know the streets that we fuss
Now sit back and witness
full with hunnies, panties with no tops
We take a puff of 'dro be-atch

[Fat Joe]
Yea uh, yea yea yo
Everybody want to know where the crib's
[Fat Joe imitating KRS-One]
Wa-ta-ta-tang, wa-ta-ta-tang, tang
Listen to my nine millimeter go BANG!

[sample - "Joe" by Jackie Moore]
Does
sensitivity
The name is Fat Joe, the label's Relativity, huh
I chop a rapper like a meat cleaver
I'm burnin hot, people think I have a fever, check it
If niggaz
[Fat Joe imitating KRS-One]
Wa-ta-ta-tang, wa-ta-ta-tang, tang
Listen to my nine millimeter go BANG!

[sample - "Joe" by Jackie Moore]
Does
full with hunnies, panties with no tops
We take a puff of 'dro be-atch

[Fat Joe]
Yea uh, yea yea yo
Everybody want to know where the crib's
right now, pick up a pound
Enjoy and lounge with style, y'all know my name by now

[ chorus ]

[ outro: fat joe ]
No doubt
Cuban link, baby
'99
Terror
the drop
And my man Joe's got the keys to the spot
And it's full with hunnies, panties with no tops
We take a puff of 'dro be-atch

Fat Joe, R. Kelly we
[Intro R. Kelly & {Fat Joe}]
Oh oh oh
{Yeah Cool & Dre uh}

[Chorus R. Kelly {Fat Joe}]
Sexy girl
(hey) You know that I (hey) like you
I like
DJ Khaled
We the best
Who
We nigga
We the best
This the remix
The I'm so hood remix
I'm making movies

[T-Pain]
I'm so Hood
Remix
Yeah,I
niggas rollin those, fontos and hydros
You know how that goes, DE's light it up though
We stay smokin it, tone-locin it, 
me and Fat Joe still provoking
fingers at
So stop hating on The Don, you know ya need Crack

[Fat Joe]
First we was thuggin, then bust sluggin
My Lifestyle the shit, really had
Never jump up in-a mi face 'cause I gun
Never judge a book by di cover, dat's wrong
Dis is Fat Joe alongside di Banton
Hey, what about Pun?
Rudeboy,
we could park it up and blaze.
Joe's the God
And I know you need somethin' to praise
Just have a lil faith, and you could be saved.
Uh, it's not
with your shit and deal with you 
We all, we all need, we all need one 

[Fat Joe] 
Ain't no shawty like the one I got 
Take the work from your crib
word
Know what I mean, dame te culo mami
Give me my shit back, mira, hey yo
Fat Joe and them is here now, word
Shine like marbles, collects diamonds
[Featuring Noreaga] 

intro: [police sirens] 

[Noreaga and Fat Joe talking] 

[Fat Joe] 

Yo  yo  one's for the cash  two's for my facilty
word
Know what I mean, dame te culo mami
Give me my shit back, Mira, hey yo
Fat Joe and them is here now, word
Shine like marbles, collects diamonds
Yo I don't think they're ready for this one
Another Darkchild remix
Brandy, RJ, Big Pun, Fat Joe, Terror Squad
Come on

Hear the truth shorty
by Nicki Minaj
    Ha Ha Lyrics
    by Fat Joe
    Bittersweet Lyrics
    by Fantasia
    July Lyrics
    by Drake
    Superbad Lyrics
    by
Artist: Flesh-N-Bone f/ Big Punisher, Fat Joe
Album: T.H.U.G.S. (Trues Humbly United Gatherin' Souls)
Song: No Mercy

[Fat Joe]
Yeah, real
AR 15.
Thuggin till I die.
These streets got me cravin for a zine 
My lyrics are blueprints to money makin.
Fat as that ass that honey shakin.