Search results for turn it up promo video by the feeling

We've found 1,495 lyrics, 18 artists, and 100 albums matching turn it up promo video by the feeling:



The currents rage deep inside us
This is the age of video violence
The currents rage so deep inside us
This is the age of video violence

Up in
My job is to get it to the people, not the people who diss me
But the people who are feeling me, give you the
Soundtrack for your life (For you)
Keith] 

Bout it bout it, like Master P, makin money G 

No time for promos, get paid when I MC 

You know my feeling, I'm dealing, with tracks so
Well we finished up the record
And we think that it's the shit
And we want it to go huge
But to play it off legit
And the guy in A&R's got the CD
Turn it up, turn it so loud
It don't ever stop
No no no no
Turn it up, makes me so proud
I believe in this feeling

Turn it up, turn it so loud
never been a duck n' diver
He spit on the mic, yuck, saliva

Hold it like a drunk driver hold a CB on a sharp turn
Still clutchin' his chest from
Let me put my arms
Around your head
Gee, it's hot, let's go to bed
Don't forget to turn on the light
Don't laugh babe, it'll be alright
Pour me
Yeah
To all my fans
The people, who don't know..
What I been goin through
To make my, own..

Now it's time to hurt your feelings as I upsets
Turn it up, turn it so loud
It don't ever stop
No no no no
Turn it up, makes me so proud
I believe in this feeling

Well you've lost all
Turn it up, turn it so loud
It don't ever stop
No no no no
Turn it up, makes me so proud
I believe in this feeling
Well you've lost all
how tech is blessed
And yes, the best in-town rep
On the real, I keep it trill
And when I spit, I ain't spilling about my million
It's the feeling
jean cut offs
Feeling like a, cut out paper whore

When she flies
Like a ballerina babe strung up so high
Everybody have you seen her?
But the side
never been a duck n' diver
He spit on the mic, yuck, saliva

Hold it like a drunk driver hold a CB on a sharp turn
Still clutchin' his chest from
I got a warm fuzzy feeling 
When I saw you on t.v. 
You were wearing a piece of me 
And it breaks my heart to look around 
And see
drive on through
The Chicken killer smiles at you.
All steamed up on a video
It sure looks cool just like Hell below.

Can you believe it.
You gotta
Who possessed you to do that? Who programmed - that shit sound wack
Unplug your mic
You motherfuckers rap under a bunch of fuckin hype
Programmed by
[DoItAll]	Hey yo Funke wake up!
[Mr. Funke]	Huh?
[DoItAll]	Turn your radio up!
[Mr. Funke]	What?!
[DoItAll]	It's us!
[Mr. Funke]	It's US?!
[DoItAll]
feeling feeling
In curl and grazes, I'm losing losing 

Turn it up turn it up turn it up turn it up
Turn it up turn it up turn it up turn it up
Turn me
apologise
Long journeys walking cold hard facts
Once you turn up there, there's no turning back
My cocaine flow's the flows that I crack
The hemline,
The video game says "Play me"
Face it on a level but it takes you every time on a one on one
Feeling running down your spine 
Nothing gonna save
Who possessed you to do that? Who programmed - that shit sound wack
Unplug your mic
You motherfuckers rap under a bunch of fuckin hype
Programmed by
bell-boy (who turn out to be de illejiminit son o' de video preacher) gwine take a job at a gas statium in new jersey...an' de blow-up
Why gwine come to life
1985 white Lamborghini countach, two of 'em
I need a slow motion video right now
Cause I'm moving in slow motion, slow motion
Feelin' like Hype
1985 white Lamborghini countach, two of 'em
I need a slow motion video right now
Cause I'm moving in slow motion, slow motion
Feelin' like Hype
Let me put my arms around your head
It's hot, let's go to bed
Don't forget to turn on the light
Don't laugh, this will be alright
Pour me out