Search results for touchdown by soulja boy tell em

We've found 2,260 lyrics, 100 artists, and 100 albums matching touchdown by soulja boy tell em:


Albums:

Crank That (Soulja Boy) (Soulja Boy) · Touchdown (Brakesbrakesbrakes) · Touchdown [Japan 2002] (Bob James) · Touchdown [Japan 2004] (Bob James) · Touchdown (Bob James) · Touchdown (Bob James) · Touchdown (Brakesbrakesbrakes) · Those Who Tell the Truth Shall Die, Those Who Tell the Truth Shall Live Forever (Explosions in the Sky) · Boy Kill Boy (Boy Kill Boy) · Oh Boy! O'Boy! (Tim O'Brien) – and 90 other albums »


this a touchdown touchdown
Shawty get outta my way
Shawty get outta my way
Still? to that boy 12 points in ya face
Shawty get outta my way
Shawty get
(You!)
Soulja boy I tell 'em
Hey I got a new dance fo you all called the soulja boy
(You!)
You gotta punch then crank back three times from left
wanted to be, a soulja, like me

Buck, buck, niggas get fucked, don't step to this
Quiet as kept I'm blessed on a quest with a death wish
Tell 'em
Eazy
A fresh young rapper named beezy
Soulja boy tell em make this ish look eazy
Eazy,I do this for a living man believe me
Soulja boy tell em
Soulja boy tell 'em. [yeeeah]
Right now it's going down. [yeeeah]
Looking for that soulja girl. [oh yeeeah]
Aye aye aye aye

{damn}watch me do
Soulja Boy tell ?em, from the internet to mainstream
You already know what it is, stacks on deck entertainment
Collipark Music, Interscope Records
various times]

Ain't no game, you know what I'm sayin'
Soulja boy tell'em,
From the internet to mainstream

You already know what it is
Stance
Soulja boy tell 'em. [yeeeah]
Right now it's going down. [yeeeah]
Looking for that soulja girl. [oh yeeeah]
Aye aye aye aye

{damn}watch me do
Bingo
Bingo
Bingo
Bingo
Bingo
Bingo
Bingo

Ah, 
It's Gucci, Soulja, 
It's Gucci, Soulja Boy Tell Em'
It's Gucci
Burr burr

Pass by in my
like soulja boy tell em and they parents they can't see it they blind they wonder why they kids talking bout soulja boy all the time(all the time) they
we the best

And I'm down in Miami
Ridin' in the phantom
Somewhere by south beach
Soulja boy tell em
Got a million dollar mouth piece
On my dog
Sizz-ore

Step on the scene, make the haters say dammit.
Soulja Boy Tell 'Em hottest rapper on the planet.
Ya' girl love me and I know you can't stand
Soulja Boy tell 'em!
Hopped up out the bed,
Turn my swag on,
Took a look in the mirror said what's up
Yeah I'm getting money (oh) 
Yeah I'm
When we touchdown

[Chorus]
In the Midwest we OK
Everybody know them southern boys love that bass
Atlanta go bananas, Alabama, Louisiana
Soulja Boy Tell 'Em hopped up out the bed turn my swag on
Took a look in the mirror said what's up
Yeah I'm getting money oh

Hopped up out the bed
that's me, yep (ay)
Yep that's me, yep (ay)
Yep that's me
Soulja Boy Tell 'em
Yep that's me
Swish, swish, swish, swish

They be like "who that is?"
Pulling
runs it
Nigga my heart beat slow & pump blood
Souljas been around wit before they had thugs
I'm gonna give it 2 ya raw I'm gon' tell it like it is
I'm
Yeah, yeah I'm talkin about Soulja Boy tell 'em
Twitter bitch, Twitter King bitch. yahh.
Moneyyy ya feel me.
I'll break it down one tI'me,
2010
When we touchdown

[Chorus]
In the Midwest we OK
Everybody know them southern boys love that bass
Atlanta go bananas, Alabama, Louisiana
When we touchdown

[Chorus:]
In the Midwest we OK
Everybody know them southern boys love that bass
Atlanta go bananas, Alabama, Louisiana
Soulja Boy Tell 'Em hopped up out the bed turn my swag on
Took a look in the mirror said what's up
Yeah I'm getting money oh

Hopped up out
Soulja Boy Tell 'Em hopped up out the bed turn my swag on
Took a look in the mirror said what's up
Yeah I'm getting money oh

Hopped up out
Soulja Boy Tell 'Em hopped up out the bed turn my swag on
Took a look in the mirror said what's up
Yeah I'm getting money oh

Hopped up out the bed
get em
Shoot!
Let me get em
Nah shootout ayye, nah shootout ayyee, nah shootout ayyee, nah shootout ayyee

(soulja boy tell em)

[verse 1:]
Its
Step on the scene, make the haters say dammit.
Soulja Boy Tell 'em hottest rapper on the planet.
Ya' girl love me and I know you can't stand it.