Lyrics.com »

Search results for 'started out hustlin by lil wayne'

Yee yee! We've found 650 lyrics, 100 artists, and 100 albums matching started out hustlin by lil wayne.



(Lil Wayne talking)
Fuck, Man I been on this block all day
Hot ??? my shirt, Hot
Boy that look like Baby
That ain't Baby
That is that nigga
no props 
Lil one make em timber 
Lil one got a bad temper 
Lil one killed that boy in November 
Lil one be hustlin 
Lil one be thuggin 
Lil one
my residence
Ain't got on no suits 'cause we ain't tryin' to be presidents

(Hook2x [Lil' Wayne + Baby])
[Lil' Wayne]
Nigga, we done moved more
around your neighborhood and you wake up with bodies by your house

(Hook [Lil Wayne])
[Lil Wayne]
Check
Huh
What?
What?
Let's go, nigga (Where you at, Wheezy?)

You liable to catch me speedin' up the six, or beatin' up a chick
scared until you catch you a case
You lil boyz be out here sniffin' that furl
You lil boyz gotta get loaded just to go in that world
You lil boyz had
momma brotha
I cooked it up myself and started passin out them hubbas

[Birdman]
Hustlin on my city streets tryna get a whole be
(I bought my first key my
he swervin' by
That's your issue - God bless ya - you deserve to die

[Lil Wayne]
Look,
Which one of these niggas playin' with me?
I'ma strap up
and my son, Wheezy, got a house by the water
I'll be fuckin' bad bitches (bad bitches, bad bitches)

[Lil' Wayne]
I be hittin' they daughters

[Baby]
I got a hoe out the project that eat the dick
She a freaky bitch

[Lil' Wayne]
Nigga, you know it's Iceberg, boy - straight off the block
With
[Lil' Wayne]
What what what
What what what
What what what
Listen, listen
When, I come through, bustin'
Everybody on, the block be, run-nin'
crazy 
claiming that they pregnant, want to be his ol' lady? 

[Lil' Wayne] 
Uh, uh...what kinda nigga be sparkling like silver? 
Lil' bitty soldier
The streets gonna always be fun

[Lil Wayne]
Now put Lil Mack on the map if he walk it off
Now put Lil Spitter on the map if he walk it off
Now
get better 

[Chorus]

[Lil Wayne]
Here I come star rapper 
I get the fast money 
Short cute hot boy 
And rap for cash money 
Stand out
I'm richer than all y'all, I got a bank full of pride

Started out hustlin' (ended up ballin')
Nigga I'm the shit, get the fuck up out my toilet
over here hustlin', we over here grindin'
I'm all, I'm all about my paper, I'm all, I'm all about my paper

[Lil' Wayne]
Now ho don't ask me what I'm
[Lil Wayne]
We have them bitches like it was unplugged
Its Weezy wee, Mannie fresh, and unplugged
We have them bitches like it was unplugged
of tummy guns
With a hundred round fuckin' drum

[Chorus]

[Verse 3: Lil' Wayne]
Shit, I'm talking about riding out tonight
Only way I die first, got
nigga trill nigga pull out and get debated
I keep waiting
I hear your name in the papers

[Chorus: Lil Wayne & Petey Pablo]
They call me young
crazy 
claiming that they pregnant, want to be his ol' lady? 

[Lil' Wayne] 
Uh, uh...what kinda nigga be sparkling like silver? 
Lil' bitty soldier
Lil Wayne:
I ain't terrified from nuthin'
I'm young wild crazy and disgustin'
Better watch me 'cause I'm coming 
With a oven by my stomach
I'm
Boys
Disrespect 'em a get a call ta the morgue quik

[Lil' Wayne]
(look look look)
I come with, k's and glocks, ready ta spray the block
Raise the spot,
Remy and weed
Somebody not afraid
To go some for my Escalade

[Lil Wayne]
I'm just pimping
Baby you got a rule for me
Put your mink on and slide
Its Lil' Wayne (Lil' Wayne) on the wall brain spilla 
Grave filla 
Who me untamed gorilla 
I be thugged out 
Dead bodies drugged out 
Throw
spot? 

{B.G.} 

Lil killa Weezay, they drug spot is fuckin up a nigga cheezay 

get em out and shut that bitch down 

{Lil Wayne} 

huh? well