Search results for so sick instrumental by ne yo

We've found 1,274 lyrics, 33 artists, and 100 albums matching so sick instrumental by ne yo:


Albums:

Sick Sick Sick/Call of the Wired (Demented Are Go) · Sick, Sick, Sick (Bayside) · Sick Girls Revolution, Vol. 5: Sick Tricks & Urban Bass (Sick Girls) · Tales from the Sick (Prozak) · Sick City [EP] (Jesus Wept) · Sick (Loaded) · Mad Sick 90's Ragga Dancehall Mix (Hutchinson, Hutch) · Tales from the Sick (Insane Clown Posse) · Sick-Love (V/Vm) · Stay Sick! (The Cramps) – and 90 other albums »


What you want me to do, now? 
Now do you think I can love you
And be yo' little dog, too now?

(harmonica & instrumental)

Well, after a while
Be all
to your heart

Awh shit here we go again

[Intro: Tech N9ne]
When you met her
She was right so thick
Something better then a wife, no glitch
She
I came to bring the pain hardcore from the brain
Let's go inside my astral plane
Find out my metal's based on instrumental
Record hey, so I can
it'll be OK, I'm so sick
Like Ne-Yo say, I'm laid back, like neo-soul
I holla back at this Creole hoe
She from the N.O., but she never told me, and oh
look-a-there, the honey
The ooo-wee
Baby, way over there by the apple tree

I love, yo' lovely little apple
I think yo' apple is awful fine
So crazy about yo
dou ka shite are you ne
Tameiki wo tsuite bakari

Hareruya ojousan
Kanpai shiyou yo
Saenai kao da ne
Shinpai shinaide
Kitto heiki sa, umaku iku yo
Nani
so repetitive
Although I ain't your blood or your cuz, it's all relative
I got a gang of rhymes and Tones' beats is banging
We moving through
I AM SICK- SO FUCKING SICK- OF YOUR LAUGHING
I AM SICK- SO FUCKING SICK- OF YOUR TALKING
I AM SICK OF YOUR USELESS TRIES TO MISSIONARE ME
I AM SICK
Ah yeah, right about now Compton's in de mothafuckin' house [yeah do it do it]
NWA's in full effect
Hey yo yella boy, kick me that funky-ass beat
So you know you got to go when tech n9ne give you this track
So I call on krizz, rittz and prozak, let's go!

(here we go again! haha! hey tech,
So you know you got to go when tech n9ne give you this track
So I call on krizz, rittz and prozak, let's go!

(here we go again! haha! hey tech,
The barbaric, versatile, you're no kin to me 
So how the fuck you inherit my style? 
Now, out the clear blue sky, I can't deny 
Not a day goes by, don't get
hoes that's 'posed to be yo's
Seein' my haters in a dark alley tormented by mind
Dodgin' the (Tech.. 4x N9ne.. 4x)
Now here's the message
Liberate
I Am Flat Dead On My Feet
I Have Had Nothing To Eat
I Am Sick Of Highways And Cold Hotels Rooms
I Have Replay There In Our Soft Bed
I Am So Tired
Peel a cap and snap on the mic, because I'm gamin
So watch me rip, cause you suckers is on a ego tip
Stupid suckers, yo you can get Chill's duck sick
saw me, we walked on by
Til you found out I emceed, now you on it like

Yo yo yo
Yee yee yee yo yo
Yo yo yo
Yee yee yee yo yo
Why you all up in
Ahhhhhhhhhhhh shit 
Scarface is on the mix 
So yo suck a nigga dick 
Or make a nigga rich or somethin' bitch 

See I come from the place known
but that one behind her
Let's just say that I'm diggin' that like a miner, ya digg?

[Hook - 2x]

[Ne-Yo]
KanYe, Ne-Yo
JD, Low So
Felli Fel
shit so vicious
Get up out of my bed, I'm sick of feelin' restricted
Fans sayin' I switched
They can tell I was hurt by lookin' at my Twit pic
Got
me
The sands of time have already started to pour against you dog
So listen hard
Cuzz I'm speak real softly 
Like this
[Tech N9ne]
Just think
shit that'll make yo
Weak minds upchuck upchuck yo guts cut and I had yo nuts wasup you was locked
Down so I fucked yo bitch gave you that sifilis dick
what?)
Yo, we can do this

(What, what, a say what?)
Yo, we can do this

I make papers like an IBM
Most of my friends clock the ends so I'm down
I came to bring the pain hardcore from the brain 
Let's go inside my astral plane 
Find out my mental's based on instrumental 
Records hey, so I
from insane days
Make ya sick like bad mayonnaise
(Tech N9ne!) Got the remedy rhyme infinity
Criminally finna be some shit
I crack you open like
Rewind that one time please

Should it be, can it be simple
Life is like the tempo of a No I instrumental
Things that we been through define who we