Search results for slow it down spanglish version by lil rob

We've found 40 lyrics, 100 artists, and 100 albums matching slow it down spanglish version by lil rob:



the teachers, even more by polices
How'd he get the cash? The day his father passed away
Left him with a lil' somethin, 16 he was stuntin
Al B. Sure nigga with
the teachers, even more by polices
How'd he get the cash? The day his father passed away
Left him with a lil' somethin, 16 he was stuntin
Al B. Sure nigga with
the teachers, even more by polices
How'd he get the cash? The day his father passed away
Left him with a lil' somethin, 16 he was stuntin
Al B. Sure nigga with
the teachers, even more by polices
How'd he get the cash? The day his father passed away
Left him with a lil' somethin, 16 he was stuntin
Al B. Sure nigga with
the teachers, even more by polices
How'd he get the cash? The day his father passed away
Left him with a lil' somethin, 16 he was stuntin
Al B. Sure nigga with
behavin' like they ought ta good,
There lived a lil' boy who was misled,
By anotha lil' boy and this is what he said:
"Me, Ya, Ty, we gonna make sum cash,
behavin' like they ought ta good,
There lived a lil' boy who was misled,
By anotha lil' boy and this is what he said:
"Me, Ya, Ty, we gonna make sum cash,
the teachers, even more by polices
How'd he get the cash? The day his father passed away
Left him with a lil' somethin, 16 he was stuntin
Al B. Sure nigga with
the teachers, even more by polices
How'd he get the cash? The day his father passed away
Left him with a lil' somethin, 16 he was stuntin
Al B. Sure nigga with
the teachers, even more by polices
How'd he get the cash? The day his father passed away
Left him with a lil' somethin, 16 he was stuntin
Al B. Sure nigga with
what I'm sayin'?) You ain't gonna get it
(Yeah) That's the way it's goin' down
(Yeah, yeah, yeah, yeah) Fuckin' around
{Yo I mastered the art
Spanish Fly and Point Blank
Putting it down ese
Yeah
Mexicano style
Simon
That's how we do it

[Lil' Rob]
San Diego, Southern California that's what I
was misled by another lil' boy
and this is what he said
"Me and you, Guy, we gonna make some cash
robbing' old folks and making' the dash"
They did
down
But I was told don't let no one get you down
And never wear a frown
It's Lil' Rob the Chicano and proud one 
Competition none {beat stops}
But wait
the streets so, who you telling
After your death maybe your shit will start selling

[Lil' Rob]
Hey homeboy why you want to start shit, I'll shoot up your
the streets so, who you telling
After your death maybe your shit will start selling

[Lil' Rob]
Hey homeboy why you want to start shit, I'll shoot up your
of 'em
Up and Down with Chase, Monday nights, we made a hobby of it
Still down with the same dogs, man, they never loved us
Gave my niggas all gold chains
was misled by another lil' boy
and this is what he said
"Me and you, Guy, we gonna make some cash
robbing' old folks and making' the dash"
They did
the right way he told me
Slow it down and have a nice day.

[Chorus]
You can do ya thang shawty its okay
To floss but its still one rule player don't get
Niggas paying 32 with outa problem
My plug stoped serving we and we gonne rob em (keep it moving)
That ain't snich scale who you folling see when you weigh
they ought ta good,
There lived a lil' boy who was misled,
By another little boy and this is what he said:
"Me & you tonight are gonna make some cash,
behavin' like they ought ta good,
There lived a lil' boy who was misled,
By anotha lil' boy and this is what he said:
"Me, Ya, Ty, we gonna make sum cash,
behavin' like they ought ta good,
There lived a lil' boy who was misled,
By anotha lil' boy and this is what he said:
"Me, Ya, Ty, we gonna make sum cash,
it's in my nature, gotta be about my paper
Haters, I don't like'em, bitches, I don't trust'em
Niggas, I can't stand'em, I creep down and pluck'em
know I'm down to die for my chain
G-UNIT! We get it popping in the hood
G-UNIT! Motherfucker whats good?
I'm waiting on niggas to act like they don't