Lyrics.com »

Search results for 'show me what you got by jay z'

Yee yee! We've found 8,986 lyrics, 100 artists, and 100 albums matching show me what you got by jay z.



Jay-Z do?
(What would Jay-Z do?)
I'm talking to you
What would Jay-Z do?

Oh yeah, ?cause you are you and I am not
So come on, show me what you got
You
Yeah
Know what I'm saying?
No doubt

[Scarface (Jay-Z)]
So what's it gon' be? Women, whiskey, weed
(Dope, coke, or all the guns you need, nigga)
[Jay-Z]
Jay-Z this, Jay-Z that (Jay-Z won't hold my hand no more)
Jay-Z this, Jay-Z that
Jay-Z that, Jay-Z this (Jay-Z won't give me no money)
Jay-Z this, Jay-Z that (Jay-Z won't hold my hand no more)
Jay-Z this, Jay-Z that
Jay-Z that, Jay-Z this (Jay-Z won't give me no money)
Get off
on deuce-zeroes
Fix your hair in the mirror, let's roll - see'mon

[Jay-Z]
I got this young chick, she so immature
She like, "Why you don't buy me Reeboks no
Jay Z this, Jay Z that, Jay Z this, Jay Z that
Jay Z that, Jay Z this, get off Jay Z's dick
What y'all niggas get front page articles
Y'all mention
[Jay Z] 
Uh huh uh yeah gi gi geyeah 
Time to come up hold my own weight defend my crown 
Gots to lock it down and when they rush part two
to the Z   
(Nigga what?) Make you think you can fuck with me
(Nigga who?) Recognize bitch, Jay to the motherfuckin' Z

Got a condo with nuttin' but
(Nigga what?) Make you think you can fuck with me
(Nigga who?) Recognize girl, Jay to the Z
(Nigga what?) Make you think you can fuck with me
(Nigga who?)
money, smoking my weed
Counting my money, smoking my weed
Counting my money, bumping Jay Z, Jay Z, Jay Z

20 minutes go by, this nigga run out
I ain't
, what's your name?
Can I get my grown man on for one second?
Cause I see some ladies tonight that should be hanging wit' Jay-Z, Jay-Z

Lady, excuse me miss,
, what's your name?
Can I get my grown man on for one second?
Cause I see some ladies tonight that should be hanging wit' Jay-Z, Jay-Z

Lady, excuse me miss,
to the Z   
(Nigga what?) Make you think you can fuck with me
(Nigga who?) Recognize bitch, Jay to the motherfuckin' Z

Got a condo with nuttin' but
me, what's your name?
Can I get my grown man on for one second?
Cause I see some ladies tonight that should be hanging wit' Jay-Z, Jay-Z

Lady,
me, what's your name?
Can I get my grown man on for one second?
Cause I see some ladies tonight that should be hanging wit' Jay-Z, Jay-Z

Lady,
me, what's your name?
Can I get my grown man on for one second?
Cause I see some ladies tonight that should be hanging wit' Jay-Z, Jay-Z

Lady,
the public

[Jay-Z] + (DJ Envy)
Gotta love it (You gotta love it) Young!
Desert Storm - it's the Roc!  It's what we do, beotch!
(Fat shout, whole
not him then you got it confused, why'all not remembering, 
 My motto is simply I will not lose, abide by the block rules, 
 I buy my glock used, wit
worse, you similar to Jay-z's album, God gave me the GIFT, and gave you the CURSE.
worse, you similar to Jay-z's album, God gave me the GIFT, and gave you the CURSE.
Vibe with me 

[Chorus: John Legend (Jay-Z)] 
I know 
I know 
Some places we can go (Yeah n**** I been places you got dreams of being here) 
Some
[Jay-Z]
Uhh, uhh, uhh, let's go
Uhh, bounce, uhh, bounce
Uhh, bounce, uhh..
Shit relax your mind, let your conscience be free
You're now rollin
[Chorus: Blackstreet]
You belong to the city 
You belong to the night 
In the river of darkness
He's a man of the night

[Jay-Z]
Yeah,
What
I see my man over there Jay-Z
Jay-Z, Dame Dash let me hear that lil' tape of yours, and it's fat
Why don't you come up here and kick a lil' freestyle
don't know the way I feel
 I can explain (Yeah)
 I love you
 (Uh come on)
 You thug look at what you make the clubs do
 [Jay-Z]
 You know the flow