Search results for rep yo hood by lil wayne

We've found 666 lyrics, 100 artists, and 100 albums matching rep yo hood by lil wayne:



Niggas round the world think they wanna bang
Don't get your ass caught up like Lil' Wayne
I'm too west coast for the west coast
Too fresh nose to suritos
Ahh! Ahh! Ahh! hah hah! [4X]

[Lil' Jon + (Petey Pablo)] - 2X
Rep yo city! Rep yo city! (Rep yo cityyyy!)
Rep yo city! fuck that shit! (Rep yo
And acknowlegde me when I'm right
(Baby)
Lil bitch, If ya hard head ass listen I might
(Lil Wayne)
be	 I'm all ears
(Baby)
Get yo ass in this car
(Lil Wayne
[Lil Wayne]
What what what 
I'ma flosser baby 
Baller baby 
A fifteen year old shot caller baby 
I'm raised in the hood 
In a all black call 
Down
got a whole lot more weight to gain
And call me by my new name
(What is that?) featuring Lil Wayne

[Chorus]

(My nigga, featuring Lil Wayne
Ahh! Ahh! Ahh! hah hah! [4X]

[Lil' Jon + (Petey Pablo)] - 2X
Rep yo city! Rep yo city! (Rep yo cityyyy!)
Rep yo city! fuck that shit! (Rep yo
Everybody forgotten about me..
Will I ever, ever, EVER, be free?
Huh, uh, HUH?

[Lil Wayne - Verse 1ne]
Just when they thought it was safe
I picked up
[Lil Wayne]
We have them bitches like it was unplugged
Its Weezy wee, Mannie fresh, and unplugged
We have them bitches like it was unplugged
Rep yo city, rep yo city, rep yo city, fuck that shit
Rep yo city, rep yo city, rep yo city, fuck that shit

My niggaz run this bitch
My niggaz run
around your neighborhood and you wake up with bodies by your house

(Hook [Lil Wayne])
got a whole lot more weight to gain
And call me by my new name
(What is that?) featuring Lil Wayne

[Chorus]

(My nigga, featuring Lil Wayne
guard ya grill
'cause where ya goin you gotta watch your back
Judge, god damn another nigga didn't make it back (Mr.C)
My lil brother Kevin Miller rest
it for my dudes
All the niggas on the block that got that work to move

[Lil' Wayne]
It's Weezy baby, young and from the Dirty South
Get up your
I could do
I'ma cook your hood like I cook up pill-goods, fool

(chorus [Lil' Wayne])
You lil boyz better ta slow down
Up in tha mornin', in tha
and my son, Wheezy, got a house by the water
I'll be fuckin' bad bitches (bad bitches, bad bitches)

[Lil' Wayne]
I be hittin' they daughters

[Baby]
can't take the hood up outta me, you dig

Raised by the gangstas, the generals, the thieves, the twins
Yet I'm stealing niggas, please what you know
misses bout whatever
Yo mama loved a Tymer, Now you welcome

You ok Lil mama and I love that chick
But deep down inside I just love me dick

[Chorus:
is? 
Disrespect in his mind you jeopardizing yo kids 

[Lil' Wayne] 
Yeah...what kinda nigga run with nothing but head busters? 
Riding at night,
to yours {MAN}
I rep the bitches he rep the boys
If you rep yo hood then make some noise
I got my eye on the guy in the orange coat {HEY}
Don't he know
to yours {MAN}
I rep the bitches he rep the boys
If you rep yo hood then make some noise
I got my eye on the guy in the orange coat {HEY}
Don't he know
Tell em' lights off
It's about to go down

[Chorus: x2]

Massacre all these streets block it off
Lil' Wayne in yo' hood
With something like
stand a chance in the A nigga

[Chorus]

[Lil Scrappy]
Roll up on yo block
All the bullshit stops
Man hoe know that I'm the prince so that ass gon'
brain look like your Lil Wayne brotha
Overgrow, overload, broken zone
Niggas playing games in the hood they got you stuck-up
Playa thinkin' that its
And I heard ya album, this must be something you're new at
'Cause I rather hear a Lil' Wayne/Lil' Zane duet
My cellphone stay ringin', like a slap in
I'm iced out

[Big Tymers]
1 - I rock ice (lil' daddy)
Everytime I step
I rock ice (lil' momma)
'cause I love the rep
I rock ice (whole world)
'cause