Search results for pacman by 2 chainz

We've found 60 lyrics, 3 artists, and 1 album matching pacman by 2 chainz:

Artists:

2 Chainz · Jerome Pacman · Pacman


Albums:

Jerome Pacman's Family (Jerome Pacman)


droppin', Ms. Pacman, this pill popping-ass, ho!
I'm poppin' too, these blue dolphins need two coffins
All she want is some heel money, all she need is some
droppin', Ms. Pacman, this pill popping-ass, ho!
I'm poppin' too, these blue dolphins need two coffins
All she want is some heel money, all she need is some
and niggas in Jordan's (2 Chainz!)

OK, now ketchup to my campaign, coupe the color of mayonnaise
I'm drunk and high at the same time, drinkin' champagne
and niggas in Jordan's (2 Chainz!)

OK, now ketchup to my campaign, coupe the color of mayonnaise
I'm drunk and high at the same time, drinkin' champagne
With two seconds left to go, whoa
Got Paypal or Visa, what ever'll please
As long as I've got the dough

I'll buy your tchotchkes
Sell me your watch,
and niggas in Jordan's (2 Chainz!)

Okay, now ketchup to my campaign, coupe the color of mayonnaise
I'm drunk and high at the same time, drinkin' champagne
the word peace
(Brother)
You gotta do more than two fingers, man, please
Get a game that they gotta go by
Instead of 'Watch out quick, I send him to the sky'
of 'em?
Two of 'em, give me two.
I got you, pull on around to the window, pimp.
A'ight, shawty.
Ay, ay, ay, Joc.
What up, Pacman?
'Cuz, cuz out here
service
All a nigga want is some of that lip service

2 Chainz in these chains in this bitch, ho
Let me rephrase it
2 Chainz in your bitch ho, bustin'
gonna do when you go home?
Kiss your man after you sucked on my woo!
She called my phone, I told her I was at the stu
Last name Chainz, first name 2
nobody gotta rhyme with that
Too true like 2 Chainz
Blue Blood like he both gangs

Where we were, kinda thing, betcha crawl, all alone
nobody gotta rhyme with that
Too true like 2 Chainz
Blue Blood like he both gangs

Where we were, kinda thing, betcha crawl, all alone
talkin like girls and shit (And shit) 
(Woman screaming) Dont u dare..touch me stand back..no!!!...nooooo!!!!! 
Yea! 

[Hook 2x]
They got scared when
of 'em?
Two of 'em, give me two.
I got you, pull on around to the window, pimp.
A'ight, shawty.
Ay, ay, ay, Joc.
What up, Pacman?
'Cuz, cuz out here
of 'em?
Two of 'em, give me two.
I got you, pull on around to the window, pimp.
A'ight, shawty.
Ay, ay, ay, Joc.
What up, Pacman?
'Cuz, cuz out here
on thieves
Out here looking for ice to put in they teeth
Chain glowing shining and I'm ready for beef
Like my nigga 2 Chainz, cappuccino from the east
From
the plate with the cooks
I say 'Ye with 2 Chainz on, we Common, let's Push
Burn another bush, then burn another we brothers
Love us or not, the Mark
the engine
So when I back back, I'm fronting on you niggas

2 Chainz, you fucking crazy, motherfuckers know I'm fucking crazy
Fuck wrong with these bitches
how my OG would sum it up
I been working all winter just to fuck the summer up
It's just me and 2 Chainz
But the chain's never tucked though
If you
the summer up
It's just me and 2 Chainz
But the chain's never tucked though
If you don't like what I'm doing, n**** f*** y'all

Thank God for the first n****
like me uh
Chance of that is unlikely
2 Chainz in my white T
I wipe her down and I pipe her down
I give my girl money to go out of town
You give
almost famous (Yeah)
F*ck all them haters, you're a gold gold rush girl

[Verse 1: 2 Chainz]
2 Chainz
You can have the ho
Got her in my phone, no
hot for a minute
But I be hot for a century

Rolled up bumpin' that 2 Chainz
My 2 chains
My bad, I mean 4 chains
Look like a nigga sell dope man
Coke
Let you niggas get hot for a minute
But I be hot for a century

Rolled up bumpin' that 2 Chainz
My 2 chains
My bad, I mean 4 chains
Look like
The rest of the rat fam
Round and round
Like the death of a Pacman
Life of a salesman
Hiding his text
John Wayne couldn't even stand
The rein of my ex